Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoop ook op een spannende strijd tussen Audi en Peugeot. Dat mocht ook wel eens tijd worden in de LMP1 klasse. Heb eigenlijk geen voorkeur maar hoop waar er 2 vechten.......... En met duizenden van die chauvinistische fransozen daar, toch maar niet Peugeot.
Ben niet z' on deskundige (volg de series pas sinds dit jaar) maar voor mijn gevoel is het deelnemersveld in de ALMS wel competativer dan de Europese Le Mans serie.
De livery van de Peug is om van te watertanden. Jammer dat ze Gaybox stickers er op plakken. Hopen dat er een foute Audi komt met een Playstation 3 sticker komt.
Niet alleen een strijd om plek 1, de mooiste livery, maar ook tussen de computers
Nu nog lastig te vergelijken, maar Valencia is erg bochtig en lastig als je het vergelijkt met Monza. Maar de Audi kon het niet bolwerken op vergelijkbare (straat)circuits.
rsh_scuderia schreef:De livery van de Peug is om van te watertanden. Jammer dat ze Gaybox stickers er op plakken. Hopen dat er een foute Audi komt met een Playstation 3 sticker komt.
Niet alleen een strijd om plek 1, de mooiste livery, maar ook tussen de computers
Peugot heeft smaak qua sponsors
Denk dat de strijd aardig gelijk opgaat dit jaar, Peugot zal wel wat beginnersfouten maken lijkt me en wat problemen hebben maar het is iig beter dan alleen Audi voor de overwinning zien gaan.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ferrari10flrb schreef:Ben niet z' on deskundige (volg de series pas sinds dit jaar) maar voor mijn gevoel is het deelnemersveld in de ALMS wel competativer dan de Europese Le Mans serie.
ALMS is veel sterker in het LMP2 veld met de eerder besproken Porsches en Acura's. Het P1 veld stelt niets voor, alleen maar Audi's
GT1 is alleen maar Corvette dat de klok slaat, de Astons trekken het niet. GT2 is wel weer een sterk veld in de USA met al die GT3's, 430's en Panozzen
hoop waar er 2 vechten.......... En met duizenden van die chauvinistische fransozen daar, toch maar niet Peugeot.
awel ik hoop wel op peugeot ik ben namelijk zo een halve fransoos langs vader's kant vive la france
Peter Parker schreef:deel eens een foto van de Peugeot of van andere op komst staande wagens op le mans
Maar ik denk dat je beter even kan wachten tot na de Le Mans tests, want nu zullen veel Livery's nog niet bekend zijn of misschien zelf nog wel veranderen.
117ayrton schreef:hoop waar er 2 vechten.......... En met duizenden van die chauvinistische fransozen daar, toch maar niet Peugeot.
awel ik hoop wel op peugeot ik ben namelijk zo een halve fransoos langs vader's kant vive la france
Ok, goed omdat jij het bent Als het maar geen Audi wordt want dat weet ik nu zolangzamerhand wel. En wil graag dat Ferrari de plek achter Porsche behoudt in het rijtje overall winners.
The serious crash at the DTM opener three weeks ago might have a serious aftermath. German newspaper Motorsport Aktuell reports that Tom Kristensen, who was heavily involved in the crash, has suffered more serious injuries than initially diagnosed. Kristensen was unable to contest at last weekend’s DTM round at Oschersleben – and might not be able to compete at Le Mans either.
Le Mans zonder Kristensen is net zoiets als Formule 1 zonder Schumacher. Het wordt er misschien wel spannender door, maar je mist 'm toch een heel klein beetje ...
Ok, goed omdat jij het bent Als het maar geen Audi wordt want dat weet ik nu zolangzamerhand wel. En wil graag dat Ferrari de plek achter Porsche behoudt in het rijtje overall winners.
Is Pescarolo anders ook goed?
natuurlijk is dat ook goed naar mijn weten is dat een fransman ,trouwens maakt niet uit wie wint als het maar niet audi is
Van mij mag Audi best winnen.
Maar dan wel na een 24 uur durende strijd met Peugeot die pas in de laatste ronden beslist wordt
Villeneuve kan zijn geduld niet bewaren in zijn snellere HDI en in een do or die"" aktie probeert hij de kop te pakken. Het eindigt in een "die" aktie en de HDI en TDI vellen uit met daarna een bokspartij waar Rocky 1 t/m7 niets bij is. Lammers lag op dat moment niet zo ver achter en is de lachende 3e.
De avond en nacht erop volgend gaat de Le Mans geschiedenis als: la nuit de Pays Bas!!
De line-up op de Audi's R10 ziet er nu als volgt uit:
#1 - Frank Biela/Emanuele Pirro/Marco Werner
#2 - Tom Kristensen/Allan McNish/Rinaldo "Dindo" Capello
#3 - Lucas Luhr/Alexandre Prémat/Mike Rockenfeller
Zevenvoudig winnaar Tom Kristensen is trouwens nog niet hersteld van zijn zware crash tijdens de openingsrace van de DTM, te Hockenheim. Mocht de succesvolle Deen niet op tijd fit zijn voor de race, wordt hij vervangen door DTM-ster Mattias Ekström. Ekström zal alvast voor het eerst kennismaken met de R10 tijdens de officiële testdagen binnen twee weken.
En die van Spyker die in samen werking werken met Speedy Racing
#85 - Andrea Belicchi (ITA), Andrea Chiesa (SUI) en Alex Caffi (ITA)
#86 - Jarek Janis (CZ), Mike Hezemans (NL) en Jonny Kane (GB)