Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Aha de Avantime alle sprookjes beginnen mooi maar eindigen daarom niet altijd even mooi.De Avantime zijn verhaal begon in 2001. Hetzelfde voor dit model. Kwam veelbelovend op de markt (vind het trouwens prachtige auto) maar werd na een tijdje uit de handel gehaald. Hij verkoopte niet te goed. Spijtig , dit was een model waaraan je zag dat Renault vooruit wou. Het gedurfde design , 3deuren (en dat voor een Monovolume) ... . Een kleine greep van wat de Avantime te bieden had... De Avantime verdween van de markt in 2003.Als ik me niet vergis had je hier ook lekkere motoren in een V6 die goed was voor 210pk en nog 2.0 (165pk) en een 2.2Dci (150pk). Hele mooie wagen maar het had niet mogen zijn ... Trouwens , door de Avantime ging Matra het zusterbedrijf van Renault failliet !
Mr.x Turbo ik ben blij dat je dit model aan je collectie hebt toegevoegd !
Knappe update
Groetjes , Autofreakie
Laatst gewijzigd door autofreakie op do 05 apr 2007 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtige Clio RS , heb hem hier ook staan maar dan een zilvere. Norev heeft er echt een juweeltje van gemaakt. Dat blauw staat hem echt goed hoor ! Trouwens , die Clio II RS F1 Team staat hier ook , en dies ook zo mooi ! Knappe update !
Groetjes , Autofreakie
mr.x turbo schreef:Bedankt voor de complimenten!
Ik heb specifiek blauw gekozen om wat meer kleur te creëren in mijn collectie, en ik heb de Clio Rs 1:18 al in het rood