Powersprint Update 04-09: F458 Hankook (pag. 97)
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Vandaag bij toeval tegen een leuk collectors item aangelopen. De Aston Martin Vanquish van de James Bond serie. Natuurlijk inclusief het magazine. Dit is deel 2, deel 1 komt als het goed is dinsdag in de collectie erbij. Ik probeer om deze set toch bij elkaar te krijgen. De modellen zien er goed uit, en dan is €13,- niet veel
Maargoed, hierbij de foto van het model. Ook nog even mijn dioramaspulletjes erbij gezet

Tot de volgende keer maar weer
Groetjes Arno

Maargoed, hierbij de foto van het model. Ook nog even mijn dioramaspulletjes erbij gezet

Tot de volgende keer maar weer

Groetjes Arno
-
- Banned
- Montezemolo
- Contacteer:
- Powersprint
Ik wil in het diorama 2 soorten muurbekleding maken. Onder komen bakstenen en boven komt beton. Deze dioramastukken ( eigelik houten omheining) ga ik gebruiken als scheidingswand tussen deze 2 bekledingen. Zeg maar een soort van vensterbank hiertussen. Dit zie je wel vaker in garages.InjectTheVenom schreef:Wat zijn die dioramaspullen aan de linker kant van de foto nou eigenlijk?
En het onderdeel linksboven is de gereedschapskist. Deze moet alleen nog geschilderd worden. Dat wordt denk ik een priegelwerkje omdat de gereedschappen al de goede kleur hebben. De kast is namelijk uit 1 deel gegoten.
En ja, de Bondverzameling probeer ik toch zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen

Vandaag mijn lang verwachte pakje binnen gekregen

Bij deze de foto's:

Dat was het weer voor deze keer. Iemand die nog wat meer foto's wil van de GTC, vraag maar raak

Groetjes Arno
- Powersprint
- Powersprint
- Powersprint
Ik denk dat de foto dan een beetje vertekend, want de voorwielen staan er wel iets naar links gestuurd onderRicardo schreef:Heb helemaal je James Bond aanwinst gemist. Moet zeggen dat dit zelfs een oude type is en als ik me niet vergis gemaakt is door Norev. Onder dit model staan de wielen namelijk recht![]()
De Ferarri mag er ook zijn alleen is niet mijn ding

Bij deze de foto's:

- Montezemolo
- Contacteer: