New Movie's

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Dodge Charger 1970
Berichten: 188
Lid geworden op: do 23 feb 2006 15:18
Locatie: Assen

Bericht door Dodge Charger 1970 »

RedLine ziet er super goed uit :thump_up:

Heeft iemand trouwens 300 de film gezien?
Ik heb laast er al een stukje van gezien maar ziet er vet uit, hoop hem binnenkort helemaal te gaan kijken :dance:
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

The Bourne Ultimatum lijkt me wel tof :drool: Red Line lijkt me daarentegen echt helemaal niks, ondanks de mooie auto's :roll:

300 heb ik zelf niet gezien, maar hij schijnt wel goed te zijn.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Dodge Charger 1970 schreef:RedLine ziet er super goed uit :thump_up:

Heeft iemand trouwens 300 de film gezien?
Ik heb laast er al een stukje van gezien maar ziet er vet uit, hoop hem binnenkort helemaal te gaan kijken :dance:
Me broertje heeft 300 gezien en hij vond het een aanrader :thump_up:
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Vanavond naar Mr. Bean geweest, nouwja....eigenlijk niet heel de film want ik (+ vrouwelijk aanhangsel) gingen met onze duffe koppen in zaal 3 zitten i.p.v. zaal 1. Dus ook nog een stukje van de film over Sparte meegepakt. We dachten al; wat duurt die trailer toch lang........... :mrgreen: :doh:

Mr. Bean was lachen, gieren, brullen. Heerlijke humor, veel oude truckjes, maar om die bekken blijf je lachen. De Mini's zijn zoals altijd zeer gaaf. Aanrader! :worshippy:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

http://www.epicmoviethemovie.com/

Weer een Scary Movie :worshippy: :dance:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Gister naar Pirates 3 geweest :shock: Wat een schitterende film, vol actie en humor. Uiteraard zijn de Special Effects subliem. Wel een aanrader voor degene die er nog heen gaan, bekijk deel 2 van te voren nog even. De film zit namelijk vol met verhaallijnen :wink:
Dodge Charger 1970
Berichten: 188
Lid geworden op: do 23 feb 2006 15:18
Locatie: Assen

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Ricardo schreef:Gister naar Pirates 3 geweest :shock: Wat een schitterende film, vol actie en humor. Uiteraard zijn de Special Effects subliem. Wel een aanrader voor degene die er nog heen gaan, bekijk deel 2 van te voren nog even. De film zit namelijk vol met verhaallijnen :wink:
Ik ben er gisteravond ook heen geweest en ben het helemaal met je eens, alleen als je deel 2 al een keertje gezien hebt dan herken je het grooste gedeelte wel weer :thump_up:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

Dodge Charger 1970 schreef:RedLine ziet er super goed uit :thump_up:

Heeft iemand trouwens 300 de film gezien?
Ik heb laast er al een stukje van gezien maar ziet er vet uit, hoop hem binnenkort helemaal te gaan kijken :dance:
ja ik heb deze vrijdag gezien in metropolis antwerpen en in één woord waanzinnig goed was geleden van de lord of the rings dat ik zodanig meeleefde met de gevechten en dat wil wat zeggen een aanrader :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Binnenkort dus maar weer eens naar de videoterie.

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
Legodoos
Berichten: 108
Lid geworden op: di 05 jun 2007 15:32

Bericht door Legodoos »

http://www.simpsonsmovie.com/#

Gaat er iemand?!

Ook komen eraan:
Shrek 3
Die hard 4
Transformers
Wacht op mij, ik moet ook mee!
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Denk dat ik iig niet ga..
Gebruikersavatar
Legodoos
Berichten: 108
Lid geworden op: di 05 jun 2007 15:32

Bericht door Legodoos »

Onlangs ben ik overigens ook naar Pirates 3 geweest. Ik vind de film prachtig gemaakt, de special effects en stunts zijn om van te smullen (op een enorm iets na, maar ik zal het niet verklappen) en ook de korte grappen vond ik hilarisch. De dialogen zijn ook weer heel scherp en Jack is in topvorm.

Verhaaltechnisch schort er hier en daar wat mij betreft iets. Niet alle verhaallijnen en wendingen bevielen me. Nu hebben deze wendingen wellicht al iets te maken met deel vier. Ik kan me nl. niet voorstellen dat het hierbij blijft het einde van drie geeft zeker ruimte voor deel vier en ik ik heb al wat geruchten gehoord over wie daar wel en niet bij zouden zijn.

Tevens had ik, dat kan ik wel "verklappen" gehoopt op een grotere rol voor de diverse piratenafvaardigingen.

Deel 1 is mijn favoriet, gevolgd door deel en daarna deel 2...
Wacht op mij, ik moet ook mee!
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

shrek 3 heb ik onlangs gezien bij de premiere en hij is heel goed!!!
de eerste is nog altijd de beste maar ook met de 3de heb ik me een deuk gelachen op sommige momenten!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Zaterdagovand Transformers aangedaan, en WOW!

:worshippy: :worshippy: :worshippy:

Wat een film 8)

Alles ziet er gelikt uit, op zich een erg goed verhaal, met hier en daar wat heerlijk overdreven momenten, maar dat hoort bij de TF thuis :thump_up:

Brute wagens :drool: vooral Bumblebee een Barricade zijn :worshippy: En natuurlijk Optimus zelf. 8) en niet te vergeten Megan Fox :angel:

Als TF-fan weet ik niet of het voor de "gewone" filmganger wat is, maar de dames en heer waarmee ik op pad was vonden het als niet TF-fan een erg gave actiefilm, gelukkig wordt het Transformer-verhaal in de film wel vluchtig, maar goed uitgelegd.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Gisteren op de valgreep nog even naar Pirates 3 geweest, maar ik vind em toch wat tegenvallen, vond het zeer rommelig qua verhaallijn, maar wat wil je als je van 2 films de eindjes aan elkaar moet knopen.
SE's zijn daarintegen subliem, vooral de maalstroom en de aanval daarna :worshippy:
De meeste humor was wel lachen, maar naar mijn idee iets te veel van het goede, het haalt het stoere piraten idee er wel een beetje mee weg.
Legodoos schreef:Nu hebben deze wendingen wellicht al iets te maken met deel vier. Ik kan me nl. niet voorstellen dat het hierbij blijft het einde van drie geeft zeker ruimte voor deel vier en ik ik heb al wat geruchten gehoord over wie daar wel en niet bij zouden zijn.
Ik mag niet hopen dat er een deel 4 komt, het verhaal is aardig in het vat gegoten en ik zou niet weten wat voor briljante verhalen ze nog zouden kunnen schrijven, maar wie weet, tegenwoordig hebben alle films een open einde, dat zagen we Zaterdag wel weer :shifty:
Plaats reactie