Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat was een tegenvallend einde..
Leuk voor Franchitti natuurlijk, maar een abrupte rode vlag wegens regen zorgde voor een onbevredigend einde van een verder vrij interessante indy.
Voor de verandering ook eens redelijk commentaar van de nederlanders, ook al zaten ze niet ter plekke slaagden Rick Winkelman en Frank Verhoven ofzo er toch in een goed verslag te doen van de wedstrijd, iets wat bij iig 1 vd 2 bij eurosport nooit verder kwam dan gelul uit de boekjes.
Dario Franchitti van het #27 Canadian Club Andretti Green Racing Team won onder yellow na een crash & roll van Marco Andretti..
Na 166 van de 200 ronden werd de race wegens hevige regenval afgevlagd.
Jammer ik had graag Danica Patrick zien winnen...
zipperscales schreef:wie hoopte er niet op een overwinning van Patrick
Tony Banaan (the naz) was naar mijn mening bezig met een mooie race, Castro-neves had zich al weer teruggeknokt naar voren, Hornish reed de hele tijd al in de kop en John Andretti gun ik altijd alle geluk, dus er waren wat mij betreft nog meer kandidaten dan Patrick. Die verder geen slechte race reed, ze had hem ook kunnen winnen.
Ik had wel mijn vraagtekens bij de pitstopstrategieen van diverse mensen, als de pit window van 27-30 rondjes klopte gingen ze wel erg snel heen en weer.
Ik kende haar alleen van de middelste foto en daar word ik niet echt warm van.
Maar met de achtergrond info die ik nu heb dankzij Kale, mag ze er best zijn ....
Kale schreef:Yep, het was wel een spectaculair einde!!!
Dario Franchitti van het #27 Canadian Club Andretti Green Racing Team won onder yellow na een crash & roll van Marco Andretti..
Na 166 van de 200 ronden werd de race wegens hevige regenval afgevlagd.
Jammer ik had graag Danica Patrick zien winnen...
Spectaculaire crashes, goed commentaar en een mooi gevulde tribunes.
Met name het commentaar maakte erg veel goed. Die dikkevanrtllrally kan wat mij metreft bye, bye, zwaai, zwaaien tegen Olavikhebergeenverstandvan Mol
Had heel niet gehoopt op Danica, Kanaan verdiende die overwinning. Jammer van het einde, maar deze race had die schiemele vertoning in Monaco nog wel goedgemaakt iig.
De NASCAR race op Indy gaat pas spectaculair worden
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."