Montezemolo

Dank voor welkom!Ferrari10flrb schreef:Welkom op het forum. Altijd goed om vrouwen bij de club te hebben zeker als ze van F1 houden.
Zo te zien ook een Mika Salo fan?
Salo.........Doet me denken aan Spa 1998 geloof ik. Stonden naast een paar finnen van de Mika Salo fanclub (als z'on club tenminste bestaan heeft) de hele dag Saloooooooooooooo lopen brullen en de meesten waren zo dronken dat ze het hele weekend geen f1 auto gezien hebbenLegodoos schreef:[..]
Dank voor welkom!
Jazeker, Mika Salo-fan!
Zeker bestond die club, die is in de UK gevestigd geweest. Ik was daar lid van...Ferrari10flrb schreef:[..]
Salo.........Doet me denken aan Spa 1998 geloof ik. Stonden naast een paar finnen van de Mika Salo fanclub (als z'on club tenminste bestaan heeft) de hele dag Saloooooooooooooo lopen brullen en de meesten waren zo dronken dat ze het hele weekend geen f1 auto gezien hebben![]()
Wel weer een leuk F1 weekend hoor.
Hakkinen is een goede coureur, maar ik vind/vond het een saaie drol...Ferrari10flrb schreef:[..]
Schijnt finnen eigen te zijn. Overigens was het legioen finnen tentijde van Hakkinen wel aanzienlijk groter dan tegenwoordig wel jammer overigens.
heb je deze ookLegodoos schreef:Onlangs gearriveerd Showcar TF102 Toyota 2002, Mika Salo, limited. Foto's volgen nog...
Yep inmiddels wel...117ayrton schreef:heb je deze ookLegodoos schreef:Onlangs gearriveerd Showcar TF102 Toyota 2002, Mika Salo, limited. Foto's volgen nog...
http://img469.imageshack.us/img469/6313/100b06421sj8.jpg