Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie aanwinsten maar de alpine van buraggo is te groot .Bij Bburago maken ze een R 5 ke zo groot als een HUMMER en dat lijkt toch wel iets overdreven !
Deze is van Maisto en deze maten lijken te kloppen
Jaja castard ,
weer een schoon model bij gekocht eh,straks is u kast overvol.
Goed dat ik er een paar van u handen neem eh ,dan hebt ge weer een beetje plaats voor u r5 kes en by the way je moet je ombouw project (r5 turbo) is tonen!!
Heren , Bedankt voor de leuke commentaren. Heb een aantal modelletjes die nog gaan toekomen. Owja ik moet Droes nog eerst betalen , zal dat volgende week maar eens doen eh !
Weer een nieuwe Update ! Met dank aan Droes voor enkele modellen ! Bedankt maat ! 1:18 - Anson - Renault Maxi Mégane "Boucles de Spa" Princen/Genten
Dankzij Droes ! 1:43 - Vitesse - Renault Maxi Mégane "Vauxhall Rally of Wales 1996" R.Head/B.Thomas
Dankzij Droes ! 1:43 - Vitesse - Renault Laguna 1995 "BTCC" A.Menu
En ook deze dankzij Droes ! 1:43 - Universal Hobbies - Renault Clio V6 "Trophy" 2003 A.Beltoise 1:43 - Universal Hobbies - Renault Clio II 2004 "Version Spéciale Olympique Marseille"
Voila , dit was weer eens een mooie update. Nu nog weten wat jullie er van vinden en ik ben blij !
Groetjes , Autofreakie !