Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nice Chevy Peter , now get the stang!
Eveneens de oervader der M-motorsports van BMW is ook bangelijk, heb hem vroeger ook nog gehad in Marlboro-livery , maar heeft het toen spijtig genoeg niet overleefd (waarschijnlijk geen goesting om te roken gekregen.... zie topic tabaksreclame op miniatuurauto's)
Bondracer schreef:Nice Chevy Peter , now get the stang!
Eveneens de oervader der M-motorsports van BMW is ook bangelijk, heb hem vroeger ook nog gehad in Marlboro-livery , maar heeft het toen spijtig genoeg niet overleefd (waarschijnlijk geen goesting om te roken gekregen.... zie topic tabaksreclame op miniatuurauto's)
deze is ook héél mooi heb deze onlangs nog tegengekomen op e-bay maar veel te duur natuurlijk
vorige week gekocht van een forumlid en vandaag al aangekomen in perfecte staat en zéér zorgvuldig ingepakt een model dat ik al héél lang naar op zoek was voor een redelijke prijs én in deze kleur.
de corvette callaway van autoart,dit is voor mij persoonlijk één van de meest tot verbeelding sprekende corvette's ooit gemaakt (en ook een van de mooiste )supersnel en prachtige lijn wat moet je nog meer hebben
groetjes peter
Chique Peter, ben deze nog niet tegengekomen van AutoArt en zo te zien hebben ze weer hun best gedaan.Interieurwerk eveneens subliem!!!
Enkel niet te dicht bij de Astons zetten of ze gaan ruzie maken om wie er eerst mag staan! (grapje)
Bondracer schreef:Chique Peter, ben deze nog niet tegengekomen van AutoArt en zo te zien hebben ze weer hun best gedaan.Interieurwerk eveneens subliem!!!
Enkel niet te dicht bij de Astons zetten of ze gaan ruzie maken om wie er eerst mag staan! (grapje)
hallo guy,
dit is een model dat al enkele jaren op de markt is maar meestal zie je deze in het geel of als rare mikoversie waar deze gespoten is in verschillende kleuren,persoonlijk vind ik deze de mooiste kleur hoewel ik deze ook eens graag in het zilver zou zien in het echt want daar bestaat hij ook in
en wees gerust mijn astons staan op een verre afstand van mijn collectie vette's