Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
komt toch een andere vitrine voor in de plaats, waar dat ik de wagens onder elkaar komen te staan, natuurlijk hou ik deze ook om modellen in te zetten. Dan zou ik er ook extra latjes aan de zijkant in moeten maken want daar zitten ook glasplaten. Dus dat wordt iets moeilijker dan gedacht.
Ja het alom bekende plaatsgebrek.....
Die vitrine kun je beter niet halen idd die is meer geschikt voor 1:43
Zag laatst in Duitsland net zo'n Bertby kast maar dan dubbel zo breed alsof er 2 aan elkaar waren gemonteerd en het tussenschot eruit. Ook heel geschikt.
Maareh ik neem ff contact op over die voetjes Kwieb!
Zeg Kwieb, nou moet je wel eens gaan ophouden al die wagens die k net op mn lijstje heb gezet gelijk te bestellen he alhoewel jij natuurlijk eerder t risico op een slecht model loopt zo (hoewel...met AA)
t zal zeker een mooie aanvulling op je verzameling zijn
Ik snap nu wat jullie bedoelen met de porsche, er zijn er al velen van verkocht dus ik neem aan dat ik echt niet het prototype zal krijgen
Peter Parker, deze pootjes is gewoon etalagemateriaal, stuur me maar ff een PBtje dan zal ik je de website geven waar je deze kunt bekijken en kunt kopen eventueel.
Peter Parker schreef:Ik heb toch een vraag over die pootjes, waar komen die vandaan? Ik probeer ook altijd te toveren met ruimte, maar dat lijkt me ook een idee.
Ik heb een keer op internet gezien, dat er hele smalle (blanco) longdrink glazen gebruikt werden, tussen modellen (deze waren allen 1/18 ). Op die glazen werd een ander model gezet, dit alles om ruimte te creeren.