Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Prachtige update, weer zo'n wolf in shapevacht , my kind of car en natuurlijk van GMP welke qua details zeer mooi afgewerkt zijn en spijtig genoeg moeilijk via foto's te tonen is. Knap
Ik vind het met recht de lelijkste mustang ooit, deze generatie. Maar het model ziet er erg geslaagd uit. Zeker een uniek stuk dat ik hier nog niet voorbij heb zien komen
Is en blijft een mustang en is ook nog is top gedetailleerd Alleen het is wel de lelijkste mustang ooit gemaakt Zou het gemakkelijk met een ouwe Nissan sunny kunnen verwarren
Van deze hoekige voorlopig niets meer, heb nu wat anders in gedachten :
Ik heb vandaag twee nieuwe modellen binnen gekregen, 2 Autoarts, een Ford Mustang cabrio rood 2006 en de Shelby in het wit. Ik heb besloten om alle 11 mustangs van het huidige model van AA bij elkaar te verzamelen, ik had er al vijf, dit zijn dus nummertje 6 en 7;)