fish88 schreef:[..]
Je mag nooit de leider er van de race eruit rijden als je een achterblijver bent... Kan je nog zoveel smoesjes verzinnen maar je bent wel erg mongolisch als je het wel doet.
Kan me herinneren dat een zekere Juan Pablo dit jaar z'n eerste Busch race heeft gewonnen doordat ie z'n teammaat die de race leidde onnodig eraframde, toen heb ik 't woord mongolisch ook niet uit jouw mond vernomen.....
Terug ontopic: Albers staat gewoon enorm onder druk en ja hij wordt over het algemeen om z'n oren gereden door Sutil. Maar Albers is echt niet een mindere coureur dan de Albers waar half Nederland achteraanhobbelde ten tijde van zijn DTM periode. Hij heeft nu gewoon een teammaat die beter is, dat kan toch? Dat ie dan zo'n stomme fout maakt is een tweede

. Alonso is ook geen mindere coureur dan de Alonso die 2 keer Wereldkampioen werd in het Schumachertijdperk, hij treft nu ook alleen een teammaat die misschien nog een stapje beter is. Of het dan een rookie betreft maakt in mijn ogen niet veel uit, echt talent komt altijd bovendrijven

.