F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: F1 2007

Bericht door Ferrari10flrb »

buttonfreak schreef:[..]

Maar of spektakel altijd wel zo goed is (Brazilië, Montoya - Brazilië, Irvine/Blundell - etc.) ? Jos reed aanvankelijk in de Benetton en dat was een snelle auto, daarna Simtek, Arrows (Footwork) en Tyrrell - alle geen voorhoede.
Nee niet altijd goed dat klopt. Alhoewel de crash in Brazilie met Irvine/Blundell de schuld was van Irivine, volgens de geleerden. En met Montoya was idd erg stom, maar het schijnt dat volgens de telemetrie Montoya ook te vroeg heeft geremd. En dat verklaart ook wel de rustige reaktie van Montoya achteraf want anders had wel eens een matpartij kunnen worden want jos heeft ook losse handjes :lol: :| Simtek en Tyrrel waren achterhoede teams. Terwijl Footwork begon als middenmotor. De Arrows van 2000 was toch zeker een goede middenmotor.
fish88

Bericht door fish88 »

Ferrari10flrb schreef:[..]

Nee niet altijd goed dat klopt. Alhoewel de crash in Brazilie met Irvine/Blundell de schuld was van Irivine, volgens de geleerden. En met Montoya was idd erg stom, maar het schijnt dat volgens de telemetrie Montoya ook te vroeg heeft geremd. En dat verklaart ook wel de rustige reaktie van Montoya achteraf want anders had wel eens een matpartij kunnen worden want jos heeft ook losse handjes :lol: :| Simtek en Tyrrel waren achterhoede teams. Terwijl Footwork begon als middenmotor. De Arrows van 2000 was toch zeker een goede middenmotor.
Je mag nooit de leider er van de race eruit rijden als je een achterblijver bent... Kan je nog zoveel smoesjes verzinnen maar je bent wel erg mongolisch als je het wel doet.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Topic heet toch F1 2007 ??? :think:

:mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Gaat er om dat fouten gemaakt worden. Is wel vaker een coureur te snel weg gegaan... (ik weet niet waarom ik aan een schoenmaker moet denken). Overigens grapje kost 6800 euro boete bij Albers enne Lauda zegt dat zijn licentie ingetrokken moet worden... Lauda vergeet zeker dat Albers niet de eerste was die te vroeg wegreed (en niet de laatste zal zijn) en dat van zijn favoriete team ook iemand door rood reed in 2007. Oog kijkt natuurlijk van zich af, logisch.

any case, stomme actie.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

buttonfreak schreef:Gaat er om dat fouten gemaakt worden. Is wel vaker een coureur te snel weg gegaan... (ik weet niet waarom ik aan een schoenmaker moet denken). Overigens grapje kost 6800 euro boete bij Albers enne Lauda zegt dat zijn licentie ingetrokken moet worden... Lauda vergeet zeker dat Albers niet de eerste was die te vroeg wegreed (en niet de laatste zal zijn) en dat van zijn favoriete team ook iemand door rood reed in 2007. Oog kijkt natuurlijk van zich af, logisch.

any case, stomme actie.
Moet Lauda zeggen met een zoon die de een na de ander van de baan af propt :lol:

:lol: Het hele circus is weer in rep en roer, want we kunnen weer iemand aan de schandpaal nagelen :?

Gelukkig is het aankomend weekend weer ALMS :thump_up:
boerke04

Bericht door boerke04 »

fish88 schreef:[..]

Je mag nooit de leider er van de race eruit rijden als je een achterblijver bent... Kan je nog zoveel smoesjes verzinnen maar je bent wel erg mongolisch als je het wel doet.
Kan me herinneren dat een zekere Juan Pablo dit jaar z'n eerste Busch race heeft gewonnen doordat ie z'n teammaat die de race leidde onnodig eraframde, toen heb ik 't woord mongolisch ook niet uit jouw mond vernomen.....

Terug ontopic: Albers staat gewoon enorm onder druk en ja hij wordt over het algemeen om z'n oren gereden door Sutil. Maar Albers is echt niet een mindere coureur dan de Albers waar half Nederland achteraanhobbelde ten tijde van zijn DTM periode. Hij heeft nu gewoon een teammaat die beter is, dat kan toch? Dat ie dan zo'n stomme fout maakt is een tweede :angel: . Alonso is ook geen mindere coureur dan de Alonso die 2 keer Wereldkampioen werd in het Schumachertijdperk, hij treft nu ook alleen een teammaat die misschien nog een stapje beter is. Of het dan een rookie betreft maakt in mijn ogen niet veel uit, echt talent komt altijd bovendrijven :thump_up: .
Afbeelding
Ferrari10flrb
Contacteer:

Dat mag idd niet, nee.
Ferrari10flrb
Contacteer:

boerke04 schreef:[..]

Kan me herinneren dat een zekere Juan Pablo dit jaar z'n eerste Busch race heeft gewonnen doordat ie z'n teammaat die de race leidde onnodig eraframde, toen heb ik 't woord mongolisch ook niet uit jouw mond vernomen.....

Terug ontopic: Albers staat gewoon enorm onder druk en ja hij wordt over het algemeen om z'n oren gereden door Sutil. Maar Albers is echt niet een mindere coureur dan de Albers waar half Nederland achteraanhobbelde ten tijde van zijn DTM periode. Hij heeft nu gewoon een teammaat die beter is, dat kan toch? Dat ie dan zo'n stomme fout maakt is een tweede :angel: . Alonso is ook geen mindere coureur dan de Alonso die 2 keer Wereldkampioen werd in het Schumachertijdperk, hij treft nu ook alleen een teammaat die misschien nog een stapje beter is. Of het dan een rookie betreft maakt in mijn ogen niet veel uit, echt talent komt altijd bovendrijven :thump_up: .
Een zinvolle en realistische opmerking. Ik hoop ook echt dat Albers de snelheid erweer in krijgt.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Van nu.nl
MAGNY-COURS - Voormalig wereldkampioen Niki Lauda eist dat het F1-rijbewijs van Christijan Albers wordt ingetrokken. De Nederlander verliet tijdens de GP van Frankrijk te snel de pitlane en sleurde een groot deel van zijn tankinstallatie mee. Deze flater dwong hem tot de opgave en leverde hem ook een boete van 6000 euro op.

Albers nam meteen na de race alle schuld op zich, maar dat volstaat niet voor ex-wereldkampioen Niki Lauda.

"Albers moet langs de kant blijven. Ik zou hem in de volgende race niet laten starten of zijn rijbewijs zelfs helemaal intrekken. Dit is zonder twijfel de domste actie die ik ooit in de Formule 1 heb gezien."

Voorlopig leverde de flater van Albers hem enkel een boete op. De wedstrijdleiding van de GP van Frankrijk gaf de Nederlander een boete van 6000 euro wegens 'het vervuilen van de pitstraat met benzine'.
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

Dat is dan weer overdreven maar ik denk dat Albers zijn laatste dagen zijn geteld in F1 :thump_up:

Misschien kan hij nog met hangende pootjes terug naar Haug voor DTM, alhoewel ik dat betwijfel met de line-up die ze nu hebben.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

boerke04 schreef:Van nu.nl
MAGNY-COURS - Voormalig wereldkampioen Niki Lauda eist dat het F1-rijbewijs van Christijan Albers wordt ingetrokken. De Nederlander verliet tijdens de GP van Frankrijk te snel de pitlane en sleurde een groot deel van zijn tankinstallatie mee. Deze flater dwong hem tot de opgave en leverde hem ook een boete van 6000 euro op.

Albers nam meteen na de race alle schuld op zich, maar dat volstaat niet voor ex-wereldkampioen Niki Lauda.

"Albers moet langs de kant blijven. Ik zou hem in de volgende race niet laten starten of zijn rijbewijs zelfs helemaal intrekken. Dit is zonder twijfel de domste actie die ik ooit in de Formule 1 heb gezien."

Voorlopig leverde de flater van Albers hem enkel een boete op. De wedstrijdleiding van de GP van Frankrijk gaf de Nederlander een boete van 6000 euro wegens 'het vervuilen van de pitstraat met benzine'.
Dan moet Albers het de volgende keer maar op de manier doen zoals ze het bij zijn vriendjes doen: http://www.youtube.com/watch?v=U7i-MxZ1ckI :mrgreen:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Markopolo schreef:[..]

Dan moet Albers het de volgende keer maar op de manier doen zoals ze het bij zijn vriendjes doen: http://www.youtube.com/watch?v=U7i-MxZ1ckI :mrgreen:
Die blijft mooi Plo :lol: , vooral hoe die man met z'n kin op de voorkant terechtkomt :mrgreen: :thump_up: . Leedvermaak :oops: :thump_up: .
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Een leider moet er op bedacht zijn dat achterliggers problemen kunnen vormen. Zo was Alonso in zijn gloriejaren :mrgreen: nog slim genoeg bij voorbaat te remmen en extra grote bochten te nemen omdat hij een achterligger iets vaags zag aanhalen. Dat heeft hem, ik meen vorig jaar, bv in Spa nog een hoop ellende bespaard. Montoya verwachtte altijd dat alles en iedereen aan de kant ging als hij 1 lag. Dat kostte hem alleen al in 2005 3 goede klasseringen. En juist daarom heeft hij denk ik nooit echt serieus kunnen vechten om een WDC. Een Alonso en Schumacher zijn hier veel beter en slimmer in. Tenzij de wagen na 5 jaar dominantie geen r**t meer voorstelt of je teamgenoot wel erg veel beter uit de verf komt dan gaat dat ook moeilijker.

Lauda... :lol: Naast een klap van een andere wagen heeft die vent er ook 1 van een molenwiek gehad. Die blijft maar roepen zeg.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Had ie hetzelfde gezegd over Massa?
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Ach, het heeft toch ook wel zn charme als er iemand is die gewoon roept wat ie denkt.

Irvine was zo'n zelfde man..... t zelfde kon van de acties van Jos worden gezegd.

Ik heb een beetje dubbel gevoel over Christijan, denk dat ie zichzelf nog nooit heeft kunnen bewijzen in een F1 auto, maar zijn huidige niveau absoluut lager is dan de Jos tijd.
Jos heeft vaak zat moeite gehad met zn auto's en de gekste crashes meegemaakt, maar ook vaak zat laten zien dat hij met een mindere auto wél tot grote prestaties in staat was.

Ik heb afgelopen winter eens ergens gelezen dat Olav meer van Albers wilde horen.... "ik gaf net iets teveel en ging eraf" dan "t zat allemaal niet zo mee....."
Als je als titel Maximum Attack hebt, dan mag je dat best laten zien.

Mijn conclusie is dan ook dat de dagen van Albers zijn geteld. Er zijn meer kapers op de kust die wellicht meer talent en geld uitstralen.
Plaats reactie