F1 2007
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Laat me raden een paar belangrijke technici zijn weggevallen: Mike Coughlan en Nigel StephneyRacefreaks schreef:Prodrive stelt bekendmakingen uit
Dit grand-prixweekend zou David Richards ze presenteren: de details van het nieuwe Formule 1-team dat volgend jaar op de grid staat, Prodrive. In Bahrein vertelde de directeur van het nieuwe team dat hij in Silverstone de sponsoren en chassisleverancier bekend zou gaan maken. Dit heeft hij nu echter uitgesteld.
Wie de chassisleverancier van Prodrive moet gaat worden is nog onbekend, maar de vingers wijzen in de richting van McLaren. In Indianapolis liet Ron Dennis al een keer weten dat er voor het einde van juli een contract moet zijn, anders is het te laat om alles nog te kunnen leveren aan Prodrive. Richards wil echter niet bevestigen daadwerkelijk in onderhandeling te zijn met McLaren.
“Ik ga niet op vragen in van wie de potentiële partner is”, aldus de Brit. “We hebben een team op het oog waar we graag mee in zee willen gaan en we zijn ook alleen maar met dat team in onderhandeling.”
Het gaat er dus om spannen voor de nog te vormen formatie. Richards vertelde gisteren in Silverstone dat hij niet dit weekend, maar binnen enkele weken meer bekend zal gaan maken over zijn team. “Het is een feit dat ik in Bahrein heb gezegd dat ik deze zomer meer duidelijk hoopte te maken”, vertelde de voormalig teambaas van BAR-Honda.
“Door vanzelfsprekende deadlines moet het ook in deze periode bekend worden. Het zou mooi zijn om nu wat dingen bekend te maken, maar het is een feit dat we een paar weken hiervan verwijderd zijn omdat er nog dingen uitgezocht moeten worden. Dit weekend wordt er dus niets duidelijk.”
Ontevreden is Richards echter niet. “De onderhandelingen met potentiële sponsoren is in een gevorderd stadium. Mensen zeggen dingen toe en tekenen afspraken in grote lijnen, maar alles zal op papier moeten staan om daadwerkelijk verder te kunnen.”

die 2 worden gelinkt aan Honda. Niet aan Prodrive.
Honda wilde waarschijnlijk de blueprints van Mclaren en Ferrari hebben om Super Aguri te kunnen verslaan. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- fish88
St. Paul schreef:die 2 worden gelinkt aan Honda. Niet aan Prodrive.Honda wilde waarschijnlijk de blueprints van Mclaren en Ferrari hebben om Super Aguri te kunnen verslaan.
Dat is niet bewezen wel dat Mclaren tekeningen van Ferrari in handen had.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ex medewerker.Want Honda heeft aangegeven dat beide mannen bij Honda zijn langs geweest ivm een mogelijke switch. En hij had niet alleen de blueprints van de Ferrari thuis, ook die van de Mclaren.
Honda was approached by spy suspects
Honda has confirmed that the Ferrari and McLaren engineers at the centre of the leaked data scandal currently engulfing Formula 1 jointly approached the team last month with a view to joining its technical staff.
The Japanese manufacturer released a statement at Silverstone this afternoon shortly after McLaren boss Ron Dennis confirmed that a third team was involved in the controversy.
Honda insists that although Nigel Stepney and Mike Coughlan met with team boss Nick Fry and discussed joining the squad, it did not receive any of the confidential data at the centre of the issue.
"Given the speculation surrounding the legal investigations at Ferrari and McLaren, the Honda Racing F1 Team would like to clarify that earlier this year Nigel Stepney, formerly of Scuderia Ferrari, requested a meeting with Nick Fry, Chief Executive Officer of the Honda Racing F1 Team," read the Honda statement.
"Nigel Stepney subsequently met in June of this year with Nick Fry and brought with him Mike Coughlan of McLaren, with a view to investigating job opportunities within the Honda Racing F1 Team.
"Honda would like to stress that at no point during this meeting was any confidential information offered or received.
"Nick Fry informed Jean Todt and Ron Dennis of the meeting and has offered to provide any information required by Ferrari and McLaren."
Dennis had earlier told the press that he was confident that McLaren would be completely exonerated as new information emerged over the course of the British Grand Prix weekend.
"The team principals involved all met each other this morning, and it was enlightening," said Dennis.
"In the next 48 hours, there will definitely be more information available to the public, and I can say with absolute certainty that we will be completely vindicated."
He also reasserted that he had contacted his Ferrari counterpart Jean Todt and the FIA within an hour of learning that a senior member of his staff had received confidential documents from Ferrari.
Dennis added that the team had supplied a full set of drawings and development documents to the FIA, detailing all updates made to the McLaren chassis since the incident occurred at the end of April.

- Ferrari10flrb
- Contacteer:
F12007
Sinds Mc laren de Ferrari onderdelen cq ontwerpen van de auto heeft gehaald omdat de spionage is ontdekt zijn ze ineens weer langzamer dan Ferrari
Vroeg me al waar die snelheid bij Mc laren in één keer vandaan komt.
Maarre spionage in de F1 is volgens mij al net zo oud als de F1 zelf. En het zou me niet verbazen dat vrijwel ieder team daar gebruik van maakt als ze de kans krijgen.
Zou Albers ook bij Sutil gespioneerd hebben?

Maarre spionage in de F1 is volgens mij al net zo oud als de F1 zelf. En het zou me niet verbazen dat vrijwel ieder team daar gebruik van maakt als ze de kans krijgen.
Zou Albers ook bij Sutil gespioneerd hebben?

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
Mijn verzameling:
Re: F12007
die was vandaag ook ineens 7 tienden sneller dan sutil :S verdacht zaakjeFerrari10flrb schreef:Sinds Mc laren de Ferrari onderdelen cq ontwerpen van de auto heeft gehaald omdat de spionage is ontdekt zijn ze ineens weer langzamer dan Ferrari![]()
Vroeg me al waar die snelheid bij Mc laren in één keer vandaan komt.
![]()
![]()
Zou Albers ook bij Sutil gespioneerd hebben?![]()
of reed sutil rond met de wagen van albers vanvorige week, dan zal die vast 50 kilo zwaarder zijn geweest met die benzineslang eraan

ik vind die livery van red bull trouwens best foeilelijk
Er staat weer "gewoon" een McLaren op pole en Sutil is weer "gewoon" sneller dan albers in de eerste sessie van het weekend waar het echt ergens om gaat
. Ik hoop dat Hamilton morgen de race wint, ik vond het na de pole al fantastisch om te zien hoe al die Engelsen uit hun dak gingen, wat moet dat wel niet voor feest geven als ie ook nog eens zou weten te winnen
.

- Ferrari10flrb
- Contacteer:
F1 2007
Geloof dat Mc Laren de Ferrari onderdelen weer gemonteerd heeft
Maarre diep respect voor de prestatie van Hamilton.
(en gelukkig geen spanjaard op pole). Denk dat de race morgen erg spannend wordt.

Maarre diep respect voor de prestatie van Hamilton.

(en gelukkig geen spanjaard op pole). Denk dat de race morgen erg spannend wordt.
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
Mijn verzameling:
Mijn verzameling:
Re: F1 2007
Inderdaad. Ferrari en McLaren om en om. Dat wordt dus echt knokken. Als Ferrari-fan hoop ik dat Kimi of Felipe wint, maar ergens zou ik het ook wel leuk vinden als Lewis wist te winnen. Dan moet dat publiek ECHT uit zijn dak gaan. Hoop vooral dat Alonso niet wint.Ferrari10flrb schreef:Geloof dat Mc Laren de Ferrari onderdelen weer gemonteerd heeft![]()
Maarre diep respect voor de prestatie van Hamilton.![]()

Dit is 1 van de circuits waar de teams met een engelse basis kunnen testen. Maar hoop nog meer dat het het feit is dat Mclaren vorige race met verouderde aero elementen reed en gokte op een regenrace. Want dat zou de winst van Ferrari een incidentele maken in een goede reeks van Mclaren.
In de tipping zit ik momenteel lekker iig.
Alleen Monza vormt dan nog een probleem aangezien dat Ferrari's 2de basis is en je daar vrij snel een penalty krijgt als je 1e staat in het kampioenschap en een halve km, of meer, "blokkend" voor huilende Brazilianen rijdt in de kwalificatie.

Alleen Monza vormt dan nog een probleem aangezien dat Ferrari's 2de basis is en je daar vrij snel een penalty krijgt als je 1e staat in het kampioenschap en een halve km, of meer, "blokkend" voor huilende Brazilianen rijdt in de kwalificatie.

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik denk dat ik hier niet duidelijk hoef te maken dat het Albers niet mweezat. De eerste run was hij sneller, toen werd ie naar binnen gehaald en zijn tweede en laatste run werd verpest door Davidson (geel, dus kan je geen snelste tijd maken; dan krijg je straf)boerke04 schreef:Er staat weer "gewoon" een McLaren op pole en Sutil is weer "gewoon" sneller dan albers in de eerste sessie van het weekend waar het echt ergens om gaat. Ik hoop dat Hamilton morgen de race wint, ik vond het na de pole al fantastisch om te zien hoe al die Engelsen uit hun dak gingen, wat moet dat wel niet voor feest geven als ie ook nog eens zou weten te winnen
![]()
.