F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Curbstone Models schreef:Leuke race om te zien, weinig foutjes van de top 3.

Wel verbazingswekkend dat Hami al zo vroeg naar binnen moest, geeft wel aan waar ze de pole vandaan haalde, jammer dan hij de pole niet kon cashen...

Super gereden door Massa, of hij de start zelf verpreutste of dat de Ferrari er eigenhandig mee op hield maakt niet uit. Als een warm mes door de boter. En zo zien we het graag, favourieten die achteraan moeten starten..

Vreemd vond ik wel dat Hami de pace niet kon volgen in het laatste deel van de wedstijd. Leek erop dat hij niet echt meer in het stuur zat te bijten... Daar gaat de vergelijking met Senna dus al niet meer op, die zou geknokt hebben tot de streep...

Mooie race, goed voor het kampioenschap, dat nu halverwege nog helemaal open ligt, Ferrari en McLaren hebben allebei nog voldoende kans op de wereldtitel...
Hamilton had eigenlijk hetzelfde in Frankrijk. Het lijkt er op dat als hij wat achter ligt dat hij moeite heeft terug te komen.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Senna zou dan ook meer punten verliezen ten opzichte van de nmr 1 in die tijd met het toenmalige puntensysteem. En Senna kreeg de race er op een nieuwe motor, dan wel wagen.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
vivado ferrari collection
Contacteer:

Re: F1 2007

Bericht door vivado ferrari collection »

Ferrari10flrb schreef:FORZA FERRARI!!!!!!!!!!!!!!!!/FORZA KIMI!!!!!!!!!!!

Was normaal gesproken een strakke 1-2 geworden voor Ferrari.

Een duidelijk antwoord,op de woorden van Ron Dennis van vorig week dat de snelheid op Magny Cours van Ferrari en Kimi dus geen incident was .

(en ook op op de vele onzin over Ferrari van een anti Ferrari gefrustreerde op dit forum :lol: :wink:, "Ferrari heeft niets te zoeken in de Formule 1" is toch wel zo ongeveer ...................., wat ik op dit forum heb gelezen) overigens vind ik ook de Scagletti niet echt geslaagd, dat is dan wel weer een zinnige opmerking)

Verder hoop ik op een spannend seizoen met een mooie strijd tussen Ferrari en Mc laren waarbij de beslissing pas in de laatste bocht valt.
Ik sluit me hierbij aan.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Man man, wat een schijt vertoning weer :? Dit is al de 2de keer dat KImi het filkt om op het moment dat Alonos of Hamilton de pits in gaat vanaf leidende positie om die Ferrari vol tot de max te pushen om na een simpele pitstop ervoor te eindigen en een dikke vinger te trekken.

Was gewoon een k*trace :thump_down: voor de Mac fan dan :?
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 2007

Bericht door Ferrari10flrb »

Voor de Ferrari fan zoals ik natuurlijk een prima uitslag, alhoewel Massa of de Ferrari niet zo had moeten klungelen tijdens de start.
De racestrategie werd door Ferrari vrijwel weer perfekt uitgevoerd.

Helaas moet dat blijkbaar in de moderne F1 op deze manier.

Ik zie liever een strijd tussen 2 Ferrari's en 2 Mclarens de heel race door.
Dat het wel kan bewijst het "middenveld " er is toch een aardige strijd zo tussen de 10e en de 15e plaats. Gelukkig laat de regie toch wel h.e.e.a. zien.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ferrari10flrb schreef: Ik zie liever een strijd tussen 2 Ferrari's en 2 Mclarens de heel race door.
Ik zie liever dat ook nog 2 BMW's en minimaal 1 Renault, Toyota en Honda aan dit strijdtoneel meedoen, maar Massa heeft gisteren gewoon laten zien dat de rest gewoon snot is. Hij reed ze voorbij alsof je aan het karten bent :? BMW kan aardig meekomen, maar werd door Massa ook gewoon voorbij gereden.
buttonfreak
Contacteer:

Ferrari10flrb schreef:Voor de Ferrari fan zoals ik natuurlijk een prima uitslag, alhoewel Massa of de Ferrari niet zo had moeten klungelen tijdens de start.
De racestrategie werd door Ferrari vrijwel weer perfekt uitgevoerd.

Helaas moet dat blijkbaar in de moderne F1 op deze manier.

Ik zie liever een strijd tussen 2 Ferrari's en 2 Mclarens de heel race door.
Dat het wel kan bewijst het "middenveld " er is toch een aardige strijd zo tussen de 10e en de 15e plaats. Gelukkig laat de regie toch wel h.e.e.a. zien.
Raikkonnen zat al aan te vallen voor de pitstops. Alonso kwam alleen voor Raikkonnen door een enorm korte pitstop, niet door zijn snelheid.

Overigens, het kan zijn dat coureurs wel gestrafd worden in de spionagezaak, aldus de http://www.f1today.nl/f1-nieuws.php?nieuwsid=9085 FIA.

Spyker krijgt een X-bedrag meer uit de televisiegelden, dus dat hebben ze wel gewonnen...
Ferrari10flrb
Contacteer:

Markopolo schreef:[..]

Ik zie liever dat ook nog 2 BMW's en minimaal 1 Renault, Toyota en Honda aan dit strijdtoneel meedoen, maar Massa heeft gisteren gewoon laten zien dat de rest gewoon snot is. Hij reed ze voorbij alsof je aan het karten bent :? BMW kan aardig meekomen, maar werd door Massa ook gewoon voorbij gereden.
Mee eens!! Alhoewel Kubica goed stand hield. Maar dat zal mede komen doordat de race bijna afgelopen was.
fish88

Bericht door fish88 »

Albers in de problemen bij Spyker F1?

Volgens verschillende berichten zou Spyker F1-coureur Christijan Albers zijn racestoeltje kwijt kunnen raken, omdat een van de persoonlijke sponsoren van de Nederlander zich niet aan zijn betalingsverplichtingen zou hebben gehouden. Spyker F1-teambaas Colin Kolles laat weten dat er nog geen besluit is genomen omtrent de sponsorproblemen van Albers en dat het team het probleem zo snel mogelijk hoopt op te lossen.
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/0 ... pyker_f1_/

Werd er voor het seizoen niet geroepen dat hij voor het eerst echt betaald werd :lol:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 2007

fish88 schreef:
Albers in de problemen bij Spyker F1?

Volgens verschillende berichten zou Spyker F1-coureur Christijan Albers zijn racestoeltje kwijt kunnen raken, omdat een van de persoonlijke sponsoren van de Nederlander zich niet aan zijn betalingsverplichtingen zou hebben gehouden. Spyker F1-teambaas Colin Kolles laat weten dat er nog geen besluit is genomen omtrent de sponsorproblemen van Albers en dat het team het probleem zo snel mogelijk hoopt op te lossen.
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/0 ... pyker_f1_/

Werd er voor het seizoen niet geroepen dat hij voor het eerst echt betaald werd :lol:
Idd ja, meen me ook zoiets te herrineren.

En het schijnt dat sponsor J. van den Nieuwenhuizen niet betaald heeft......
buttonfreak
Contacteer:

Dat kan ook wel, dat hij betaald wordt, ene sluit het ander niet uit. Albers zit in een negatieve spiraal lijkt het me
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 2007

Lijkt me dat er 2 stromingen zijn binnen Spyker en dat het niet niet betalen door de sponsoren als stok door het anti Albers kamp gebruikt wordt.

Géén goede zaak voor Spyker dat gerommel buiten de baan, vind ik. Albers vervangen heeft niet zoveel zin want over het algemeen is een team door het het vervangen van een coureur tijdens het seizoen er vrijwel nooit beter van geworden.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Vraag me af hoe ze dit dan ook weer goed gaan maken:
CPZ schreef:Christijan Albers verzorgt F1-demo tijdens DTM-raceweekend op Zandvoort
Tijdens het zevende raceweekend van de DTM, van 27 tot en met 29 juli aanstaande op Circuit Park Zandvoort, keert Spyker-Formule 1-coureur Christijan Albers terug naar zijn oude werkomgeving. Voordat hij doorgroeide naar de hoogste divisie in de autosport was Albers immers als fabriekscoureur voor Mercedes-Benz in de DTM actief.
:eh:
buttonfreak
Contacteer:

Ferrari10flrb schreef:Lijkt me dat er 2 stromingen zijn binnen Spyker en dat het niet niet betalen door de sponsoren als stok door het anti Albers kamp gebruikt wordt.

Géén goede zaak voor Spyker dat gerommel buiten de baan, vind ik. Albers vervangen heeft niet zoveel zin want over het algemeen is een team door het het vervangen van een coureur tijdens het seizoen er vrijwel nooit beter van geworden.
Begint ik te denken aan een Italiaans team begin jaren '90....
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

buttonfreak schreef:[..]

Raikkonnen zat al aan te vallen voor de pitstops. Alonso kwam alleen voor Raikkonnen door een enorm korte pitstop, niet door zijn snelheid.

Overigens, het kan zijn dat coureurs wel gestrafd worden in de spionagezaak, aldus de http://www.f1today.nl/f1-nieuws.php?nieuwsid=9085 FIA.

Spyker krijgt een X-bedrag meer uit de televisiegelden, dus dat hebben ze wel gewonnen...
Ik vond ook helemaal geen Pitstop race. Juist tussen die pitstops werd er aardig door gereden. Die pitstop tijden waren helemaal niet snel ofzo. Zeker bij Ferrari met die voorwielschijven. Als je eenmaal los zijn en ruimte hebben, geven ze alles. Kijk maar na Massa's inhaal race. Dat was toch 1 statement naar de rest van het veld? :dance:
Plaats reactie