Martijn's Minichamps F1 & Dutch Drivers TE KOOP
- El_jugador
- Contacteer:
mooie verzameling minichamps..!!
Zoek je nog een speciaal model van minardi??

Foto's en compleet overzicht op mijn Weblog
ThanksEl_jugador schreef:mooie verzameling minichamps..!!![]()

Wat betreft Minardi ben ik helemaal bij. Er zijn nog 4 modellen aangekondigd en dat wacht ik rustig af. Meer kan je niet doen...

Heb je trouwens de prijzen gezien die op Ebay geboden worden op de showcar van L. Hamilton. Er zijn er slechts iets meer dan 1500 geproduceerd en de prijzen gaan > 100 euro

In Engeland zijn ze al uitgeleverd aan de dealers. Loopt Nederland wellicht achter

Forza Minardi...Forza Minichamps...

- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Lotus
[quote="mfoeken"][..]
Ik heb hem voor <25> € 100,- gezien op Ebay.
Maar dat is het mooie van Ebay met een beetje geluk, geduld en goed zoeken kun je modellen te pakken krijgen voor lage prijzen. Zeker bij nachtveilingen.
Maar dat is het mooie van Ebay met een beetje geluk, geduld en goed zoeken kun je modellen te pakken krijgen voor lage prijzen. Zeker bij nachtveilingen.
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
KloptFerrari10flrb schreef:

- El_jugador
- Contacteer:
Ja ik heb het gezien.. ik schrik
er een beetje van maar ik wacht rustig af..
Ja heb ze ook bij curbstone gezien.. en ik hou nie van pre orders hahah als ik iets zie wil ik het gelijk !! niet dat ik er steeds achterna moet gaan wanneer ze iets hebben ofzo..
Heb wel in engeland alvast een pre order staan
Vodafone McLaren Mercedes MP4-22, Lewis Hamilton, First Podium 2007 - 1/43 @ £22.49 oftewel ongeveer 34 euro
Ik ga zo even naar alkmaar kijken wat voor "oude"spullen ze daar nog hebben ...

Ja heb ze ook bij curbstone gezien.. en ik hou nie van pre orders hahah als ik iets zie wil ik het gelijk !! niet dat ik er steeds achterna moet gaan wanneer ze iets hebben ofzo..
Heb wel in engeland alvast een pre order staan

Vodafone McLaren Mercedes MP4-22, Lewis Hamilton, First Podium 2007 - 1/43 @ £22.49 oftewel ongeveer 34 euro

Ik ga zo even naar alkmaar kijken wat voor "oude"spullen ze daar nog hebben ...
- El_jugador
- Contacteer:
Klopt ik heb ook heel veel snachts gewonnen tegen redelijke prijzenmfoeken schreef:[..]
Klopt! Zeker als je iets koopt bij een 'particulier' en niet bij een Ebay-winkel. Door een minder 'slimme' omschrijving blijven die advertenties nog wel eens onopgemerkt bij het 'grote' publiek.

Je kan ook een bepaalde koopstrategie toevoegen

Ik denk dat je niet te lang moet afwachten en een pre order moet plaatsen.El_jugador schreef:Ja ik heb het gezien.. ik schriker een beetje van maar ik wacht rustig af..
Ach, wat in het vat zit verzuurd niet, tochJa heb ze ook bij curbstone gezien.. en ik hou nie van pre orders hahah als ik iets zie wil ik het gelijk !! niet dat ik er steeds achterna moet gaan wanneer ze iets hebben ofzo..

Zeer verstandigHeb wel in engeland alvast een pre order staan![]()
Vodafone McLaren Mercedes MP4-22, Lewis Hamilton, First Podium 2007 - 1/43 @ £22.49 oftewel ongeveer 34 euro![]()

Heeft die 'shop' ook een website met actueel aanbod. Ben nog op zoek naar een aantal 1/18 F1 modellen (zie wishlist). Ben benieuwd of ze iets hebben en wat de prijzen zijn...Ik ga zo even naar alkmaar kijken wat voor "oude"spullen ze daar nog hebben ...

- El_jugador
- Contacteer:
mfoeken schreef:[..]
Heeft die 'shop' ook een website met actueel aanbod. Ben nog op zoek naar een aantal 1/18 F1 modellen (zie wishlist). Ben benieuwd of ze iets hebben en wat de prijzen zijn...
WEBSITE? hahaha. .nee joh ze hebben nog niet eens pin!! volgens mij enne nog zo een ouderwetse kassa... als je die winkel ziet dan begrijp je het wel...
maar hun voorraad is erg veel..jouw wishlist? waar staat ie / wat is die dan...
Mijn wishlist is het onderste deel van mijn eerste bericht. Het bovenste deel is mijn collectieEl_jugador schreef:[..]
WEBSITE? hahaha. .nee joh ze hebben nog niet eens pin!! volgens mij enne nog zo een ouderwetse kassa... als je die winkel ziet dan begrijp je het wel...
maar hun voorraad is erg veel..jouw wishlist?

Ben benieuwd wat ze hebben staan...

- El_jugador
- Contacteer:
Ik noteer het... en kijk wat ze hebben staan en dan email ik het terplekke (via mobiel)..mfoeken schreef:[..]
Mijn wishlist is het onderste deel van mijn eerste bericht. Het bovenste deel is mijn collectie. Ik zoek bijvoorbeeld nog een A. Pizzonia 1/18 2003 en de 2004 1/18 modellen van M. Webber, maar ook nog veel Arrows (2000-2002) en Jordan (2003-2005) 1/18 modellen. Alleen Minichamps uiteraard
.
Ben benieuwd wat ze hebben staan...
- El_jugador
- Contacteer: