F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Misschien dat ze bij Spyker een collectieve boekverbranding aan het houden zijn......

Dat briefje komt nooit boven. Want dan moeten ze m terugzetten in de auto of netjes afkopen.
Gevolg.... nog meer financiele problemen.

Kan Spyker niet iets hebben gezocht om onder een betaling aan Albers uit te komen?
Er wordt gezegd dat ze meer zouden hebben betaald dan nodig was..... en dat t Mingya verhaal buiten de sponsoren van CA bv omging.

In dat geval zou CA de dupe zijn geworden van Spyker. Maar das wel heeeeel ver gezocht.
Uiteindelijk zullen ook de sportieve prestaties hebben meegeteld.

En voor wat Jos betreft.
Hij heeft een lange geschiedenis met Michiel Mol. Die heeft duidelijk zn ups en downs gekend.
Zo is de Lostboys sticker ook ooit van de Arrows verwijderd als ik het me nog goed herinner.
Spyker moet de ellende met CA (vul zelf maar in wat je je daarbij voorstelt) snel vergeten en door. Hoofd boven water houden, testen en races rijden.
Seizoen uitrijden, uithuilen en door.

Arjen
Die overigens uit een bron heeft vernomen dat een niet nader te noemen "modelautoverzamelaar" 1800 modelletjes in de verkoop heeft ter waarde van 55.000 euro om Spyker er bovenop te helpen. :wink:
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

F1 2007

Bericht door Ferrari10flrb »

Overigens ik zeg ook niet dat Jos geen ongelijk heeft, ik zie alleen er geen toegevoegde waarde in.

Als ik het AD zo mag geloven, ondanks dat men ook Albers' sponsor is en dus een enigszins gekleurde blik heeft, kan e.e.a. nog wel een behoorlijk lange staart gaan krijgen. Hebben we in ieder geval weer genoeg voer om te discusseren

Was beter geweest om Albers te ontslaan op basis van prestaties maar ja er zal wel geen prestatieclausule in het contract staan. Want presteren in een van oorsprong bijna 3 jaar oude Jordan met een paar aerodynamische hulpstukken is ook niet echt mogelijk. :wink: :lol:
Laatst gewijzigd door Ferrari10flrb op do 12 jul 2007 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ach ja albers heeft in het verleden ook genoeg dingen gezegd richting Jos, hij was de eerste NLer die WEL een opwaartse lijn in z'n F1 carriere te pakken had, hij was nu de snelste en we moesten die "andere coureur" maar eens vergeten...

Jos heeft gewoon z'n moment afgewacht en op zijn manier gereageerd, verder zal ik er niet wakker van liggen. Laat iedereen lekker z'n mening geven en in z'n columns zeggen wat ie zelf wil :thump_up: .

In een van z'n eerdere columns is Jos ook positief geweest over albers, daar hoor je dan niemand over. Toch mooi om te zien hoe een coureur die in 2003 z'n laatste GP reed zoveel kan blijven losmaken bij de mensen :lol: :thump_up: .

Verder zeg ik hier niets meer over, wil de inhoud van 't topic graag gerelateerd houden aan de titel: F1 2007 :wink: .
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

boerke04 schreef:Verder zeg ik hier niets meer over, wil de inhoud van 't topic graag gerelateerd houden aan de titel: F1 2007 :wink: .
Spyker rijdt toch in de F1 van 2007, dus waarom zou daar dan niet over gesproken mogen worden?
boerke04

Bericht door boerke04 »

Markopolo schreef:[..]

Spyker rijdt toch in de F1 van 2007, dus waarom zou daar dan niet over gesproken mogen worden?
Nee, ik bedoel dat ik niet verder in discussie ga over Jos :lol: . Spyker mag zeker over gepraat worden :mrgreen: .

http://av.rtl.nl/web/components/sport/g ... 80x268.wmv

Aan die eerste reactie te zien is Giedo er ook niet echt rouwig om :lol: .
Afbeelding
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 2007

Erg lachwekkende opmerking van Klien:

"Er zit potentie in de Spyker" :lol: :lol:

De huidige Spyker is niets anders dan een 3 jaar oude Jordan met aerodynamische hulpstukken. Daar zit echt geen potentie in.

nb. vraag me af of er al stoom uit de oren van de Mclaren fans komt vanwege hun KGB praktijken :wink: :lol:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

nb. vraag me af of er al stoom uit de oren van de Mclaren fans komt vanwege hun KGB praktijken
ik geloof niet dat ron dennis er ook maar iets mee te maken heeft,het is niet omdat er een rotte appel bij McLAREN zit dat het hele team er iets mee te maken heeft ,trouwens ferrari gaat ook niet helemaal vrij uit vermits het iemand van ferrari dit doorstuurde (ook een rotte appel).
het zou natuurlijk ferrari goed uitkomen dat McLAREN gestraft zou worden ,maar we zijn zover nog niet .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 2007

Was ook een :wink: opmerking.

Je hebt overal rotte apels en laten we hopen dat de strijd gewoon op de baan uitgevochten gaat worden en het liefst zo dat bij de laatse race er nog 4 kampioen kunnen worden.
Cheetah
Banned

Bericht door Cheetah »

Zielig voor Albers hij dacht toch Wereldkampioen te worden (lol).

Bij de lokale kleine benzinepomp met service zoeken ze nog mensen die kunnen tanken en afrekenen dus misschien iets voor Albers kan hij gelijk leren tanken! :worshippy:

Ik hoop dat Doornbos terug komt in de F1 maar dan a.u.b. niet voor Spyker maar voor een topteam!
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Cheetah schreef:Zielig voor Albers hij dacht toch Wereldkampioen te worden (lol).

Bij de lokale kleine benzinepomp met service zoeken ze nog mensen die kunnen tanken en afrekenen dus misschien iets voor Albers kan hij gelijk leren tanken! :worshippy:

Ik hoop dat Doornbos terug komt in de F1 maar dan a.u.b. niet voor Spyker maar voor een topteam!
psst: Meneer Hamilton, je weet wel die hele grote jongen die het zo goed eed: Die reed ook te vroeg weg... ;-)
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

alé raikkonen world champion 2007 :mrgreen: :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D het ziet er naar uit dat Hamilton deze keer niet bij de eerste 3 zal eindigen ,wat een knal zeg ,die mag ook weer van geluk spreken.was aan een zeer snelle ronde bezig en dan ontploft die band ik zou het niet willen meemaken .Kimi kan morgen een zeer goede zaak doen als hij wint :D
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Goed nieuws over Hamilton:
Lewis Hamilton has returned to the F1 paddock after undergoing medical tests at the Bundeswehrezentralkrankenhaus in Koblenz. The team will now decide whether Hamilton will race tomorrow. There is little doubt that he will be on the grid on Sunday.
http://www.grandprix.com/index.html
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Go Lewis!!!! :oops: Ja ik ben fan :mrgreen:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

Lewis Hamilton staat vanmidag gewoon aan de start van de Grand Prix van Europa.
De McLaren-coureur is vanmorgen door de FIA-artsen gekeurd en fit bevonden om de race te starten.

This ons niet gegund :lol: :mrgreen: Grapje 8)
Plaats reactie