Zo'n startveld klinkt heel mooi, succes ermee (ben nu al benieuwd naar het resultaat)

Peter Parker schreef: De grindbak moet ik ook over nadenken, want wat heeft de korrel van het grind, zand? aquarium grind? Suggesties zijn welkom!!!

Peter Parker schreef:De grindbak moet ik ook over nadenken, want wat heeft de korrel van het grind, zand? aquarium grind? Suggesties zijn welkom!!!

Peter Parker schreef:Nog adviezen over het asfalt en de witte lijnen???

), zal ik t.z.t. laten zien.
 ), zal ik t.z.t. laten zien.
 . De meeste zijn van resin met soms een witmetalen helm. Verder wat spullen voor bij de auto als een gereedschapkast en computer en tank installatie. (merk Asgard, 1 witmetalen Phoenix en Hightech modell) Verder kwam ik erachter dat Denizen ook figuurtjes heeft en ook bekende coureurs, in Engeland is een dealer. Ze hebben zelfs Enzo Ferrari met zonnebril.
 . De meeste zijn van resin met soms een witmetalen helm. Verder wat spullen voor bij de auto als een gereedschapkast en computer en tank installatie. (merk Asgard, 1 witmetalen Phoenix en Hightech modell) Verder kwam ik erachter dat Denizen ook figuurtjes heeft en ook bekende coureurs, in Engeland is een dealer. Ze hebben zelfs Enzo Ferrari met zonnebril.