F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
supernova

Bericht door supernova »

Bij Toro Rosso rommelt het flink na de afgelopen GP:

Zowel Speed als teamgenoot Vitantonio Liuzzi vielen uit toen ze door de regen van de baan schoten."Ik vroeg Speed waarom hij van de baan gevlogen was", vertelde Tost aan de Zwitserse krant Blick. "Terwijl hij glimlachte vroeg hij waarom zijn pitstop zo lang geduurd had. Daarna draaide hij zich om en liep weg. Ik pakte hem bij zijn schouder en zei hem dat er zo niet werd gediscussieerd. Ik denk echter niet dat er van een oorlog sprake is."(Bron: http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/0 ... -met-speed)

Naast Speed is ook de positie van Vitantonio Liuzzi lang niet meer zeker bij Toro Rosso. De Italiaan heeft dan wel geen zware ruzie met het management, zoals Speed dat wel heeft, maar Tost geeft aan ook niet tevreden te zijn met de prestaties van Liuzzi. "We zijn niet alleen ontevreden over de prestaties van onze coureurs tijdens deze race," vertelt Tost in terugblik op de Europese Grand Prix op de Nürburgring. "Ook zijn we ontevreden over hun prestaties in het algemeen. Het liefst zou ik geen van beide coureurs nog in onze auto's laten rijden." (Bron: http://www.formule1wereld.nl/2006/2007/ ... m=&ucat=2&)

Die laatste zin... Zo duidelijk heb ik nog nooit een teambaas z'n coureurs af zien vallen. Wel terecht overigens, de optredens van Liuzzi en Speed horen meestal meer in het circus thuis dan in de Formule 1. :mrgreen:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Het persbericht van Torro Rosso was ook wel grappig om te zien na Nurnburgring. Stond alleen in we hebben niks te vertellen :mrgreen:

stop er maar wat talenten in, met de huidige coureurs word het toch niks meer
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Sebastian Bourdais noem ik niet echt een talent :snooty:

Maar als hij net zo onsportief is in de F1 als in de ChampCar dan mag ie wel komen, lekker rellen :mrgreen:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

boerke04 schreef:
Blijf het Spyker-Albers verhaal een vaag verhaal vinden, al helemaal na het interview van Mol - Mol wat afgelopen Zondag bij RTL GP was
Staat dit interview ergens online? Heb 't zelf niet gezien maar hoor er nogal veel over. Dus degene die minder lui is dan mij en WEL bereid is te zoeken alvast bedankt :angel: :mrgreen: .
Volgens mij staat het nergens online Marco. Helaas nog even wachten vrees ik......
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Speed is er ook wel klaar mee denk ik :mrgreen:

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6145
Afbeelding

Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Verschillende websites melden dat Yamamoto naar Spyker gaat :shifty:
GrandPrix.com schreef:Yamamoto to Spyker
We are hearing that Spyker will soon announce that it has signed up Japan's Sakon Yamamoto for the rest of the Formula 1 season. Yamamoto joined Super Aguri F1 a year ago, made his F1 debut in Germany and did the second half of the year with the Japanese team. Over the winter he lost out to Anthony Davidson and so decided to be Super Aguri test driver and to race in GP2 for BCN Competicion.

Now it seems his financial clout has won him the Spyker drive.

An announcement is expected later today.
motorsport.com schreef:Yamamoto to race for Spyker

By Biranit Goren Wednesday, July 25th 2007, 10:35 GMT

Sakon Yamamoto will race for the Spyker F1 team in the remaining seven Grands Prix of the season, autosport.com understands.

The Japanese driver, who raced for Super Aguri last year in 11 rounds, will replace Christijan Albers, who was let go by Spyker before last weekend's European Grand Prix.

The 25-year-old is currently racing in the GP2 Series with BCN while he continues acting as Super Aguri's test driver.

Yamamoto is set to be officially confirmed at Spyker in the next few days.
Afbeelding

F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

om nog eens terug te komen op de race , Alonso is een aansteller, en moest ik massa zijn geweest ik had hem nog harder met de wagen geramd.

2 keer wereld kampioen. - niet verdient, en zal ook nooit respekt krijgen van me , zijn team genoot heeft al vast mijn respect 8)
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

F1-Racer schreef:om nog eens terug te komen op de race , Alonso is een aansteller, en moest ik massa zijn geweest ik had hem nog harder met de wagen geramd.

2 keer wereld kampioen. - niet verdient, en zal ook nooit respekt krijgen van me , zijn team genoot heeft al vast mijn respect 8)
heb je het nu over Schumacher? Die is nu toch echt gestopt en dat incidenten gebeuren is toch echt van jaren terug :nuts:
boerke04

Bericht door boerke04 »

F1-Racer schreef:om nog eens terug te komen op de race , Alonso is een aansteller, en moest ik massa zijn geweest ik had hem nog harder met de wagen geramd.

Vraag me af wat er onverdiend is aan Alonso zijn wereldtitels? Hij heeft toch niet in de laatste GP van het seizoen z'n directe concurrent van de baan gereden om kampioen te worden ofzo..... :think:
Afbeelding
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

boerke04 schreef:[..]

Vraag me af wat er onverdiend is aan Alonso zijn wereldtitels? Hij heeft toch niet in de laatste GP van het seizoen z'n directe concurrent van de baan gereden om kampioen te worden ofzo..... :think:
Zoals Senna die Prost er af reed? Ach nee, het gaat weer over MS.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

buttonfreak schreef:[..]

Zoals Senna die Prost er af reed? Ach nee, het gaat weer over MS.
Senna reed Prost er af omdat deze het jaar ervoor hetzelfde deed bij Senna en zo de 89 titel won. Zonder het goed te praten was Senna's actie een reactie op het winnen van een titel door je directe concurrent er af te beuken. Verwijs dan naar Prost ipv van Senna als het niet alleen over MS mag gaan. Immers zijn het die 2 mannen die te bang waren een eerlijk gevecht aan te gaan. Beide mannen reden ook alleen bij hun team als de 2de rijder kort gehouden werd, al geldt dit voor Prost pas nadat hij merkte dat Senna niet voor hem onder deed en iets te veel poles wist te pakken. :lol:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Jij best waarom ik Senna noemde. En ik weet best wat jouw opmerking inhield.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ik snap niet helemaal waarom Senna eerlijk gezegd. Oke mijn laatste zin was een overbodig stukje sarcasme. Het eerste was wel serieus. Dat eraf beuken slaat nergens op, in geen enkel geval. Zowel Prost als MS hebben dit gebruikt om te winnen. Senna won er mee maar wilde Prost terug betalen. Als Prost het jaar ervoor niks had gedaan had die laatste race 2 keer spannend geweest tot de laatste bocht denk ik.

Senna was geniaal, en net als vele andere genialen kwam het met een tik. Senna's fixatie op Prost en de beste willen zijn was op het ongezonde af. In Monaco lag hij ruim voor en had de race in zijn zak. Prost gaf al op en ging voor P2. Toch wilde Senna elke ronde sneller, hij was daar alleen maar bezig met het willen vernederen van Prost. En verloor de race door te crashen.

Prost er af beuken sloeg nergens op. Net als Prost niet bij Senna en MS niet bij Hill en Villeneuve. En Hill niet bij MS. Maar de rede van Senna was niet gelijk aan de rede van MS en waar Boerke op doelde.
Laatst gewijzigd door St. Paul op za 28 jul 2007 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D inderdaad kwam nog bij dat ook FIA baas balester (fransman) ook heel wat olie op het vuur smeet,want in 1989 was het prost die de deur dicht deed zodat ze elkaar raakte ,werd senna door balester als de schuldige van het incident aangewezen.in 1990 nam senna wraak door ook weer ene smerige truc van balester,want er was afgesproken met de baan commisarissen dat wie de pole had mocht kiezen waar hij zou starten,dus senna deed alles om de pole te hebben en ook nam ,moest de heer balester op eigen houtje beslissen dat prost aan de goede kant mocht starten en senna aan de vuile kant met de gevolgen die we kennen .ik ben dan wel senna fan maar het had niet moeten gebeuren en keurde de handeling van senna ook niet goed .maar begrijp ook wel zijn standpunt.op de 2 titels van alonso is er niets op te merken. maar ja f1 racer heeft zo wat zijn eigen opvattingen over hoe je wel mag winnen als het maar een ferrari is .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

@Mods, kunnen we de naam van dit topic wijzigen in F1 1964 ?? :yawn: :?:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie