Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
nou er zitten wel een aantal haken en ogen aan dit model hoor
de achterwielen zitten niet bijzonder lekker gemonteerd namelijk. rammelt alle kanten op :S en hotwheels was weer iets te enthousiast met racevuil aanbrengen. en er missen nog wel wat dingetjes die op de echte versie wel aanwezig waren (koelgaten op de motorkap, achtervleugel sleuven etc)
dus iets te vroeg Nu maar wachten tot EXOTO of CMC alle Schumachers uit gaat brengen Maar denk dat ik dan wel in het bejaardenhuis zit
Ik vind het toch zeker een geslaagd model, en misschien leren ze het toch nog een keer. Moeten ze alleen niet de prijzen exorbitant gaan opdrijven zoals bij de FXX.
wat ik zelf niet snap. Waarom doen ze op dit model wel de dichte wielen etc erop en laten ze dat vervolgens weer weg bij de monza en interlagos versie?
Honda.f1 schreef:wat ik zelf niet snap. Waarom doen ze op dit model wel de dichte wielen etc erop en laten ze dat vervolgens weer weg bij de monza en interlagos versie?
Wie zegt dat??
Oorspronkelijk zaten er ook geen dichte achterwielen op de Shanghai. Maar op het productiemodel wel . Zolang ik nog geen echt productie model van de monza en brazilie gezien heb kunnen er wel dichte wielen opzitten
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
zoals beloofd: duidelijkere foto's van de nieuwe aanwinsten
de F2005
en de F2001 USA GP, je ziet nog net het USA vlaggetje op de bargeboard. Op de helm zit er ook nog eentje maar die zie je niet zo goed. Verder is de achtervleugel anders ten opzichte van de originele F2001 raceversie