Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer een magnifique update Mustang,misschien is de bankrekening wel wat plat getrokken maar dit model is dit volgens mij dubbel en dik waard om tijdelijk even te wachten met andere modellen , exclusiviteit troef.
Bedankt voor de reacties, ben er natuurlijk nog steeds erg blij mee
Fritz, ja bij het reserve wiel zit een toolsetje, een ouderwatse krik en een grote moersleutel. Foto's van het dak heb ik maar van internet geplukt, want ik heb het dak een keer omhoog gehad en het koste mij veel tijd om het dak weer in te klappen, het inklappen zelf natuurlijk niet, maar om de afdekhoes weer om de pinnetjes te krijgen
Rudy schreef:Echt niet normaal meer, echt gaaf!
Maar die prijs
Jammer dat ie net te klein is om er zelf in te kunnen zitten hè
Het is het wel driedubbeldwars waard, kijk nou toch hoeveel detail er in zit en dan nog al die werkende verlichting ook nog Dan krijg je voor deze zelfde prijs minder waar voor je geld bij GMP Diecast tenzij die ook verlichting enzo hebben in hun 1:12 modellen.