kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!
Voor iedereen die geinteresseerd is in die acrylaat voetjes kan even op deze website gaan kijken: http://www.winkelmateriaal.nl en dan moet je kijken onder het onderwerp zuiltjes. Daar staan verschillende maten op. Het begint idd een mooie collectie te worden en daar zal de porsche een goede toevoeging aan zijn wanneer hij binnen is.... 

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik heb een keer op internet gezien, dat er hele smalle (blanco) longdrink glazen gebruikt werden, tussen modellen (deze waren allen 1/18 ). Op die glazen werd een ander model gezet, dit alles om ruimte te creeren.
[/quote]
Ik probeer mijn drankglazen in een andere kast te bewaren. Voor je het weet staan er allemaal bierglazen tussen mijn auto's.
[/quote]
Ik probeer mijn drankglazen in een andere kast te bewaren. Voor je het weet staan er allemaal bierglazen tussen mijn auto's.
::::::::::::::::::::::::::::::UPDATE:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Rond 10 oktober zal dit model bij mij arriveren:
Bron: Idcow
Heb dit model via een ander forumlid aangekocht..ben benieuwd hoe deze mini (die bijna niet meer te krijgen zijn in nederland) er uit ziet!! Deze heb ik zo graag willen hebben en het is me eindelijk gelukt
Rond 10 oktober zal dit model bij mij arriveren:

Bron: Idcow
Heb dit model via een ander forumlid aangekocht..ben benieuwd hoe deze mini (die bijna niet meer te krijgen zijn in nederland) er uit ziet!! Deze heb ik zo graag willen hebben en het is me eindelijk gelukt

::::::::::::UPDATE:::::::::::::
De porsche GT3-RS straatversie is inmiddels al in mijn bezit, met dank aan droomautos. De review is al gemaakt alleen nu is het nog eventjes wachten op de digitale camera voor wat mooie foto's te maken. Deze zullen eind van deze week op de site verschijnen....
Verder kreeg ik het idee om wat groepsfoto's te maken van mijn modellen. Deze zullen op een aparte pagina verschijnen.
Dus houdt de site goed in de gaten!!
De porsche GT3-RS straatversie is inmiddels al in mijn bezit, met dank aan droomautos. De review is al gemaakt alleen nu is het nog eventjes wachten op de digitale camera voor wat mooie foto's te maken. Deze zullen eind van deze week op de site verschijnen....
Verder kreeg ik het idee om wat groepsfoto's te maken van mijn modellen. Deze zullen op een aparte pagina verschijnen.
Dus houdt de site goed in de gaten!!

Heb de film op dvd hier thuis liggen maar als ik moet kiezen dan ga ik toch echt voor de rode hoor!!
De mini zal ook zeer snel op de site verschijnen maar dit zal zoals je hebt kunnen lezen in oktober zijn.
Groepsfoto's moet ik nog ff wat leuks voor verzinnen want ze zo maar op de foto zetten is redelijk saai

De mini zal ook zeer snel op de site verschijnen maar dit zal zoals je hebt kunnen lezen in oktober zijn.
Groepsfoto's moet ik nog ff wat leuks voor verzinnen want ze zo maar op de foto zetten is redelijk saai

::::::::::::::::::UPDATE ::::::::::::
De porsche gt3-rs staat inclusief een review op mijn site!!
Kom dus snel een kijkje nemen.
Hier alvast een foto!

De porsche gt3-rs staat inclusief een review op mijn site!!
Kom dus snel een kijkje nemen.
Hier alvast een foto!

Laatst gewijzigd door kwiebje op za 09 okt 2004 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Ziet er zeker erg goed uit Kwieb, deze komt ook absoluut in mijn collectie, maar ik hou mezelf nog minstens een paar dagen in! (ik zou eigenlijk ook eerst een fatsoenlijke vitrine moeten bouwen
)

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!