die raikkonen was sneller dat Hami... maar inhalen kan die Fin gewoon niet....Jolly Club schreef: Ferrari kan op sommige circuits aanhaken, maar niet overal, en al zeker niet meer dan dat...
Geef mij Hakkinen maar weer terug...

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/0 ... hongarije/St. Paul schreef:Geen probleem met de straf. Eigen stomme fout. Alonso ontweek Ron Dennis. Daarmee gaf hij ook voldoende aan. Snap alleen niet waarom er nog op Hamilton gewezen wordt. Nog max 1,5 jaar en we zijn van Alonso af.Maar mag toch hopen dat hij volgend jaar al weer terug naar Renault gaat of met de sabatical voor zijn vertrek naar Ferrari. Al zal dat helaas voorlopig nog bij rook blijven ben ik bang.
Begint een aardig Prost/Senna jaartje te worden.Hopelijk trekt Hamilton aan het langste eind.
eehhhh, 2x grapje in 1 topic, terwijl hamster heel iemand anders isbuttonfreak schreef:Hamster, pardon, Hamilton zou een stuurprobleem hebben, zo heet het.
Toegevoegd na 1 uren 8 minuten:
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/0 ... hongarije/
Ah, dus Dennis smeet de koptelefoon weg omwege iets wat Hamster, pardon, Hamilton zei...
Daar sta je dan als Massa (dacht dat ie 1ste rijders was bij het team)Volgens de Italiaanse krant Tuttosport heeft Scuderia Ferrari interesse in de Brit Lewis Hamilton momenteel rijder van het Vodafone McLaren-Mercedes F1 team. De sportkrant schrijft dat de Italianen bereid zijn om $35 miljoen op tafel voor de ‘rookie’ te leggen van het in Woking gehuisveste team.
Ferrari zou juist nu haar slag willen slaan, nu er problemen zijn tussen Hamilton, zijn werkgever en McLaren teamgenoot Fernando Alonso. Hamilton zou een waardige opvolger kunnen worden van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher, de Braziliaan Felipe Massa zou overigens het veld moeten ruimen voor de jonge Engelsman.
De krant schrijft het volgende: “Raïkkönen en Massa zijn geen waardige opvolgers van Schumacher”. Lewis Hamilton daarintegen heeft volgens de sportkrant inmiddels wel al laten zien wel over het nodige talent te beschikken. “Hamilton is talentvol, snel, vastberaden, succesvol en gretig”. Met een jonge coureur als Lewis zou het tijdperk Schumacher afgesloten worden en een nieuw tijperk gestart kunnen worden bij de Italiaanse renstal. “Met Hamilton in de gelederen worden de randzaken naar de achtergrond verdrongen en de sportieve prestaties weer in de schijnwerpers gezet”, besloot de krant.
Ik hoef niet eens tot 8 uur te wachten, want we hebben de hele dag door een zeepAls we Spaanse krant Marca moeten geloven was Fernando Alonso na de Grand Prix van Hongarije woedend op zijn Britse teamgenoot Lewis Hamilton. Alonso werd bestraft vanwege een incident met Lewis Hamilton tijdens de kwalificatiesessies en verloor hierdoor zijn pole-position aan dezelfde Hamilton.
Het team en de regerend wereldkampioen hadden al aangegeven dat Hamilton schuldig was aan het zogenaamde pitstraat incident. Hamilton zou namelijk directe orders van het team genegeerd hebben tijdens de kwalificatie. Maar de stewards zagen dat anders, Alonso werd vijf plaatsen teruggezet en Hamilton vertrok vanaf pole-position. Volgens de collega’s van Totalf1.com is het zelfs zo erg dat Alonso nu een heus ultimatum heeft gesteld aan de leiding van McLaren. “Het team moet nu een beslissing nemen, of ik vertrek bij bij het team of Hamilton gaat weg”, aldus een furieuze Alonso.
Gisteren in Hongarije verklaarde tweevoudig wereldkampioen Alonso niet zeker te weten of hij zijn drie-jarig contract uit zal dienen bij McLaren. Hij antwoordde schouderophalend: “Ik weet het echt niet”. Verder staat in het betreffende artikel dat de vader en de manager van Fernando Alonso een ontmoeting, direct na afloop van de Grand Prix op de Hongaroring, hadden met Flavio Briatore. Verhalen over een eventuele terugkeer van de Spanjaard naar het ING Renault F1 team gaan al langer de ronde. Maar na alle problemen van afgelopen weekeinde heeft het er alle schijn van dat de Spanjaard een terugkeer naar Renault niet uitsluit.
Ja hamster is iemand anders, althans waar je op doelt. Maar Hamilton is net zo klein als die persoon...Markopolo schreef:[..]
2x grapje
Hoe kan een BV stappen?rsh_scuderia schreef:De avond voor de uitzending was de heer CA BV nog aan het stappen, misschien een drankje te veel gedaan en daardoor geen goed verhaal hebbende....![]()
Het hele McLaren gedoe is wel een relletje gecreerd door de media. Waar gaat het nu eigenlijk over
Verder ben ik het overigens helemaal met je eens! En ik hoop ook echt dat Alonso en Hamilton hun strijd nu eens een keer wielbangend op de baan uitvechten. Gelukkig biedt het circuit in Istanbul daar wel de ruimte voor.F1-Racer schreef:nu ja zie blijf het zeggen dien spanjaard heeft 2 tittels onverdient behaald, vorig jaar door pech van ferrari en jaar er voor door een stijfkop van een montoya dien niet echt voor kimi wilde racen "team work".
nu krijgt Alonso pas echt tegenstand en zie hem zit al met de poeppers![]()
nu ja laat hem gaan naar renault weer, Fissichella vervangen daar dat dien op pensioen kan gaan, en Albers die mss eens best naar Norbert Haug belt daar hij DTm verleden had bij Mercedes zou wel eens iets in kunnen zitten.
Albers heeft volgens mr Haug niet geluisterd naar hem en daar houdt mr Haug niet zo van.
maar alleen al om het niet klagen zou ik zeggen kimi raikkonen mag gerust kampioen worden " en das niet omdat dien nu bij ferrari is" want heb dien toen hem bij sauber kwam al gevolgd en met al zijn pech bij Mclarenist stil aan tijd dat hem eindelijk eens wereld kampioen mag worden.
Tja, je kunt 't 'm slechts kwalijk gaan nemen dat ie regelmatig de pole paktHet wordt echter nu wel langzamerhand eens tijd voor een echte heldenrit van meneer, want meer dan 'easy' start-finish zege's heb ik ook hem nog niet zien halen...
Hmm, Kimi blies zowat om de race z'n motor op dus al zou Montoya voor 'm racen dan had 't nog weinig effect...En om de titel van vorig jaar nu aan pech van Ferrari toe te schrijven...Volgens mij vind je die 2 titels gewoon onterecht omdat ze ten koste van schumacher/ ferrari gingennu ja zie blijf het zeggen dien spanjaard heeft 2 tittels onverdient behaald, vorig jaar door pech van ferrari en jaar er voor door een stijfkop van een montoya dien niet echt voor kimi wilde racen "team work".
nu krijgt Alonso pas echt tegenstand en zie hem zit al met de poeppers