Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt allen voor de reakties,ben al verzamelaar van 1980 maar de laatste jaren komt er meer uit dan ik kan volgen, dus de laatste jaren zijn er alleen maar race versies en de straatversies volg ik niet meer, de teksten zijn alleen op de foto's gezet,elke wagen die ik zelf bouw heeft wel zo een witte tekst onderaan op kastje zoals je ze kunt kopen,de volgende reeks zal ik mijn verzameling bouwdozen laten zien,groetjes Flame
WOW! Wat een enorme collectie! Het lijkt wel een groothandel! Hoeveel modellen zijn het er wel niet niet? Je mag met recht trots zijn op je verzameling!
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
pasmaar schreef:WOW! Wat een enorme collectie! Het lijkt wel een groothandel! Hoeveel modellen zijn het er wel niet niet? Je mag met recht trots zijn op je verzameling!