Overal wordt er geroepen dat hij KAN vertrekken, maar dit woordje kan je in 2 verschillende contexten plaatsen

Kan in de zin van als hij wil mag hij gaan ondanks zijn contract, maar het hoeft niet.
en kan in de zin van opdonderen.
Sinds 1996? Hill?Jolly Club schreef:Volgens de Engelse krant 'The Times' heeft Ron Dennis zijn Spaanse rijdert met de markante wenkbrauw inmiddels medegedeeld dat hij eind 2007 zijn duurbetaalde biezen mag pakken...
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 211563.ece
Beetje voorbarig denk ik, maar de Engelse pers kiest natuurlijk nadrukkelijk voor Hamilton, de eerste serieuze Britse titel-kandidaat sinds 1992 !!
En dan heb ik het niet over prestaties/titels waar Jolly gelijk over begint als hij dit rijtje ziet... Maar puur qua persoonlijkheid.
Nee maar ik denk die deur timmer ik vast dicht zodat eventuele sarcastische opmerkingen niet meer mogelijk zijn...Jolly Club schreef:
Of ik typ mijn posts beroerd, of je snapt me niet Saint!
Er is dit seizoen één race geweest waarin de coureurskwaliteiten naar voren kwamen, en dat was op de Nurburgring. En daar won Alonso op prachtige wijze, en daar stapelde Hamilton fout op fout.St. Paul schreef:Nu is het elke race wel zo een slippertje en zie je Hamilton op een enkel moment na dat eigenlijk nooit doen.