Volvofiel's collectie
Dankje Flame
@ Viperarry: ik heb nog nergens tijd voor gehad, ben net klaar met 't op orde brengen van de zooi hier thuis na de vakantie
Ik heb me voorgenomen deze week weer aan de Volvo verder te gaan. Ook heb ik nog twee updates: een splinternieuwe Bburago Volvo C70 (1:24) en een Chevrolet Impala van Majorette (schaal 1:41). Ik kan er helaas geen foto's van maken, want de camera is stuk. En repareren is nog niet zo makkelijk, want zoals je misschien al wel gehoord hebt is Huls (D'chem) failliet en uiteraard komt de camera net dáár vandaan
.
Ook heb ik plannen voor een 1:1 300-serie, kortom, genoeg te doen deze vakantie.
@ Buttonfreak: ik stond al een poosje bij die stand, en bewoog nét mijn hand ernaartoe toen die vrouw 'm pakte. Ik was dus net bezig de reik-handeling uit te voeren, om 't maar even duidelijk te zeggen.
Is 't al gelukt met de waterpomp trouwens? Ik heb hier anders nog wel een vijverpomp staan

@ Viperarry: ik heb nog nergens tijd voor gehad, ben net klaar met 't op orde brengen van de zooi hier thuis na de vakantie

Ik heb me voorgenomen deze week weer aan de Volvo verder te gaan. Ook heb ik nog twee updates: een splinternieuwe Bburago Volvo C70 (1:24) en een Chevrolet Impala van Majorette (schaal 1:41). Ik kan er helaas geen foto's van maken, want de camera is stuk. En repareren is nog niet zo makkelijk, want zoals je misschien al wel gehoord hebt is Huls (D'chem) failliet en uiteraard komt de camera net dáár vandaan

Ook heb ik plannen voor een 1:1 300-serie, kortom, genoeg te doen deze vakantie.
@ Buttonfreak: ik stond al een poosje bij die stand, en bewoog nét mijn hand ernaartoe toen die vrouw 'm pakte. Ik was dus net bezig de reik-handeling uit te voeren, om 't maar even duidelijk te zeggen.
Is 't al gelukt met de waterpomp trouwens? Ik heb hier anders nog wel een vijverpomp staan

Een 1:1 300, dat was bijna ook mijn eerste auto geweest.... Je krijgt er gegarandeerd spierballen van!
Ben benieuwd naar de Bburago...... had in Oostenrijk al de nieuwe folders meegenomen en gezien dat ze erin stonden.
Goed om te zien dat ze weer aan de slag zijn!
Ik zou contact opnemen met de fabrikant van de camera, situatie uitleggen...... ze moeten je toch garantie kunnen bieden. Das niet altijd leverancier afhankelijk.
Ben benieuwd naar de Bburago...... had in Oostenrijk al de nieuwe folders meegenomen en gezien dat ze erin stonden.
Goed om te zien dat ze weer aan de slag zijn!
Ik zou contact opnemen met de fabrikant van de camera, situatie uitleggen...... ze moeten je toch garantie kunnen bieden. Das niet altijd leverancier afhankelijk.
Een GLT (met stuurbekr.) zou het mooiste zijnViperArry schreef:Een 1:1 300, dat was bijna ook mijn eerste auto geweest.... Je krijgt er gegarandeerd spierballen van!

We hebben al contact opgenomen met Pentax, al zit het probleem diepgeworteld... Maar 't was een dure camera (en garantie is al verlopen) dus we willen 'm echt laten repareren en niet een andere aanschaffen.
Het is een Pentax Optio 330 RS, mocht iemand hier verstand van hebben

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ja dan is het bijzonder brutaal. Nog wat gezegd of gedacht "laat maar"?volvofiel schreef: @ Buttonfreak: ik stond al een poosje bij die stand, en bewoog nét mijn hand ernaartoe toen die vrouw 'm pakte. Ik was dus net bezig de reik-handeling uit te voeren, om 't maar even duidelijk te zeggen.
Waterpomp: Nou ja zaterdag in principe, maar het komt er letterlijk met een straaltje uitzetten ('t water) dus zo'n vijverpomp is wellicht zo gek nog niet

Maar goed genoeg geklaagd.
Ik ben benieuwd naar je foto's, wanneer dat klaar is...
Ik mompelde nog, "apres-vous, madame", maar dat zal ze wel niet gehoord hebbenbuttonfreak schreef:[..]
Ja dan is het bijzonder brutaal. Nog wat gezegd of gedacht "laat maar"?
Ik ben benieuwd naar je foto's, wanneer dat klaar is...

Foto's, tja...
@ Viperarry: op zich is repareren geen probleem, er zitten genoeg fotografen hier in Ulft, maar we hopen op enige tegemoetkoming in de kosten of een gouden tip dat we 'm zelf kunnen maken

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik weet niet hoe je t schrijft, maar volgens mij is dat een te letterlijke vertaling, mijn collega's zeggen dan Alé si (maar wat die coureur er mee te maken heeft weet ik niet)volvofiel schreef:[..]
Ik mompelde nog, "apres-vous, madame", maar dat zal ze wel niet gehoord hebben![]()
Foto's, tja...
Nee, meestal horen ze zoiets niet
Foto's van de 245 Turbo, gemaakt met een compleet vreemde leencamera.
Repareren doen we niet aan, kost iets van 180 pleuri's! We gaan vanavond wel ff naar Arnhem om een nieuwe te halen, we zijn het vertrouwen in (dure!) Pentax-camera's volledig kwijt.
Maar goed, genoeg gezeurd:

Meer foto's over de C70 en Impala volgen (ooit)
Repareren doen we niet aan, kost iets van 180 pleuri's! We gaan vanavond wel ff naar Arnhem om een nieuwe te halen, we zijn het vertrouwen in (dure!) Pentax-camera's volledig kwijt.
Maar goed, genoeg gezeurd:

Meer foto's over de C70 en Impala volgen (ooit)

Qua details is het idd bagger, m'n ouders en broers verklaarden me voor gek dat ik zoiets had gekocht.
Toen ik ze echter de waarde ervan vertelde waren ze even stil
Maarre, we zijn gisteren geslaagd in Arnhem: onze nieuwe camera is een Nikon Coolpix L11. Eerst probeerde de verkoper ons een dure Pentax aan te smeren, maar nadat mijn vader hem het hele verhaal van Pentax vertelde en hem zei dat hij beslist geen Pentax meer wilde maar een budgetcamera, stelde hij deze voor.
Straks 'ns even proberen op de C70 en Impala. En ik wacht nog op m'n Volvootjes...

Toen ik ze echter de waarde ervan vertelde waren ze even stil

Maarre, we zijn gisteren geslaagd in Arnhem: onze nieuwe camera is een Nikon Coolpix L11. Eerst probeerde de verkoper ons een dure Pentax aan te smeren, maar nadat mijn vader hem het hele verhaal van Pentax vertelde en hem zei dat hij beslist geen Pentax meer wilde maar een budgetcamera, stelde hij deze voor.
Straks 'ns even proberen op de C70 en Impala. En ik wacht nog op m'n Volvootjes...

PRIMEUR: De Volvo 340DL Politie van Neo Scale Models!
Ik heb hem 2x, en hij is echt schitterend! Minichamps kwaliteit
Vers van de pers, deze week uitgekomen en gisteravond opgehaald.
Foto's zijn niet super, ik zit nog te stoeien met de Macro-functie van de camera.

Let ook op de extra binnenspiegel voor de bijrijder:

Overzichtfotootjes van de Volvo-verzameling:

Ik ben niet de enige met deze primeur: één Volvo is voor mij, de andere is gereserveerd voor Buttonfreak.
Ik heb hem 2x, en hij is echt schitterend! Minichamps kwaliteit

Vers van de pers, deze week uitgekomen en gisteravond opgehaald.
Foto's zijn niet super, ik zit nog te stoeien met de Macro-functie van de camera.

Let ook op de extra binnenspiegel voor de bijrijder:

Overzichtfotootjes van de Volvo-verzameling:

Ik ben niet de enige met deze primeur: één Volvo is voor mij, de andere is gereserveerd voor Buttonfreak.