komen er ook foto's van de elise?
My Collection : upd. 24/10 Kyosho Ferrari 328GTB :-o
Ja, zo eentje wil ik in 1/1 (volop sparen geblazen hier)DaChrist schreef:waaw, dat is een prachtig model en een prachtige auto![]()
komen er ook foto's van de elise?
Wel jammer dat AutoArt de Phase I gemaakt heeft van de nieuste V8. Die heeft nog het oude Esprit dashboard, terwijl de Phase II een mooie moderne dash heeft. Zeer jammer, ook Lotus Esprit eigenaars vinden dit zeer jammer en een fout geslagen bal van AA.
De Elise's blijven voorlopig nog even in de doos, als de vitrine er is mogen ze eruit, tenzij ik plots een fotoshoot-bui krijg
HotWorksRacing - Porsche 996 Turbo (met ombouwkit techart).
Heb 1 kant de velgen gemonteerd als proef en voor de foto, de bodykit nog niet.
Zeer vette bak, mede omdat ik met de 'echte' GT Street van TechArt gereden heb enkele jaren geleden... zodoende wilde ik die ook persé op schaal voor in mijn tjoening-vitrine.

Heb 1 kant de velgen gemonteerd als proef en voor de foto, de bodykit nog niet.
Zeer vette bak, mede omdat ik met de 'echte' GT Street van TechArt gereden heb enkele jaren geleden... zodoende wilde ik die ook persé op schaal voor in mijn tjoening-vitrine.

Met die zwarte velgen (vermoedt de TechArt-versie, ben zo niet in het Porsche wereldje thuis
) wordt hij nog bangelijk mooier dan ie al was
PS heb vorige week in een tijdschrift de nieuwe GT2 gezien , die is ook prachtig , moest deze ook in 1/18 van bv AutoArt uitkomen , ik zou als Porsche verzamelaar niet twijfelen
PS heb vorige week in een tijdschrift de nieuwe GT2 gezien , die is ook prachtig , moest deze ook in 1/18 van bv AutoArt uitkomen , ik zou als Porsche verzamelaar niet twijfelen
Knap héBondracer schreef:Met die zwarte velgen (vermoedt de TechArt-versie, ben zo niet in het Porsche wereldje thuis) wordt hij nog bangelijk mooier dan ie al was
![]()
Ik heb de GT2 ook al gezien, in het wit AUB!!!
Toegevoegd na 4 minuten:
Hier een sneak van de Kyosho - Lamborghini LP400
Nog niet uit de doos, omdat ik twijfel of ik 'm in de collectie ga steken of niet. Interesante ruil kunnen doen, vandaar.

Ja, neen ...DaChrist schreef:[..]
Meerdere Elise's ook nog? Allemaal van jada?
Heb nog twee Sun Star Elise's MKI (de 'typ 79' en de '50 year' versies)
Trouwens Jada en Jadi zijn verschillende merken hé, de Elise's zijn van Jadi ... de getunede schaalmodellen zijn van Jada. Kan je nog volgen ?
Ter info:
Jada : http://www.jadatoys.com
Jadi : http://jadi-modelcraft.com
Laatst gewijzigd door XiPHiAS op do 16 aug 2007 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Powersprint
- Schaal: 1:18

Collectie Porsche in 1/43