Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
XiPHiAS schreef:Trouwens Jada en Jadi zijn verschillende merken hé, de Elise's zijn van Jadi ... de getunede schaalmodellen zijn van Jada. Kan je nog volgen ?
Ja, ik wist dat het 2 verschillende merken waren, maar ze zijn zo verwarrend
XiPHiAS schreef:[..]
Een sticker die ik was vergeten weg te nemen na het uitpakken
Oh, haha.
Maarre, heb je hem nieuw gekocht of tweedehands? Ik wil hem ook namelijk, maar weet niet echt wat voordeliger is, tweedehands of dat ik hem voor een paar euro meer nieuw in doos heb...
Begin Porsche 1:18 verzameling is gestart! Verwacht:
993 911 GT2 - Zilver - UT Models
Nieuw: 996 Turbo AA en 993 GT2 UT Models race met design livery. Gezocht: Porsche 911 996 GT2 zilver - AutoArt!! GRAAG PM!
Zie mijn verzameling HIER.
Maarre, heb je hem nieuw gekocht of tweedehands? Ik wil hem ook namelijk, maar weet niet echt wat voordeliger is, tweedehands of dat ik hem voor een paar euro meer nieuw in doos heb...
Ik heb 'm tweedehands nieuw in doos
Eigenlijk heb ik 'm geruild met iemand voor een 'Universal Hobbies - 911 Carrera RS' enige nadeel was dat ik de ombouwdoos los heb moeten kopen, maar op ebay eentje gevonden voor een prikje.
Oké, dat is wel netjes dan. Ik ga dan meteen zo'n compleet pakket kopen, kan nu niet echt iets vinden nog, denk dat ik hem maar gewoon bij Tom's nieuw in doos haal... Is de kwaliteit van dat model een beetje om over naar huis te schrijven??
Begin Porsche 1:18 verzameling is gestart! Verwacht:
993 911 GT2 - Zilver - UT Models
Nieuw: 996 Turbo AA en 993 GT2 UT Models race met design livery. Gezocht: Porsche 911 996 GT2 zilver - AutoArt!! GRAAG PM!
Zie mijn verzameling HIER.
Porsche Gek schreef:Oké, dat is wel netjes dan. Ik ga dan meteen zo'n compleet pakket kopen, kan nu niet echt iets vinden nog, denk dat ik hem maar gewoon bij Tom's nieuw in doos haal... Is de kwaliteit van dat model een beetje om over naar huis te schrijven??
Het model ziet er goet uit, zie mijn fotos. Aan de buitenkant kan ik weinig opmerkingen geven, het interieur is wel erg plasticachtig.