Het was al weer even geleden maar we hebben niet stil gezeten.
Ik heb nog weer wat modellen aan mijn verzameling kunnen toevoegen.
Om te beginnen de Midland Toyota uit 2006 van Christijan Albers uit betere tijden...
en de echte
Dan een wat oudere. Dit is een model van een Alfa Romeo GTAJ waar Rob Redeker en Peter van Zwam in 1975 de 4 uursrace op de Nurburgring mee hebben gereden. Ze zijn met motorproblemen uit gevallen.
en zo zag hij er 1975 uit
Dan nog een oudje. Dit is de Porsche 695 waar Ben Pon en Herbert Linge Le Mans mee reden in 1961. En ook niet slecht. Ze werden er 10e mee.
en wederom de echte
Nu weer een iets recentere. Paul Beijersbergen (Mister Lammers) heeft dit model voor me gemaakt. Het betreft de Dome waar Jan Lammers samen met Val Hillebrand de wedstijd in Brno gereden hebben in 2001. Nog bedankt Paul!
En wederom het origineel
Dan eentje van Mike Hezemans. Met deze Chrisler Viper heeft hij de 24 uursrace op het circuit van Zolder gewonnen. Hij deed dit samen met Kumpen, Longin en Dupont. Dit was in 2002.
en de echte
En dan had ik ook nog de Alfa Romeo van Olivier Tielemans maar die heeft de reis via de post niet overleeft. Ik ben nog bezig met de verkoper maar die reageert nog maar niet..... wordt vervolgd!
En dan ben ik toch overstag gegaan. Ik heb mezelf een kleine zijweg gepermiteerd. Ik ga de winnaars van de formule 1 GP's op het Zandvoortse circuit verzamelen. Er zijn GP's vereden van 1952 t/m 1985. En nog 4 ndie niet meetelden. En misschien ga ik ook wel de eerste 3 plaatsen van alle 30 GP's verzamelen maar dat zie ik nog wel. Eerst de winnaars dus. En dit zijn de eerste 2 (en niet de lelijkste vind ik zelf).
Het zijn beide Ferrari's. De eerste is de winnaar uit 1961, Wolfgang von Trips.
en de tweede is de winnaar uit 1982, Diedier Pironi
Nou dat was het voor nu.
Komend weekend gaan we op vakantie naar Italie dus wie weet waar ik nog mee thuis kom..
Groeten,
-Gerben-