BMW M5 (E34)

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MatthiasVB
Berichten: 46
Lid geworden op: do 26 jul 2007 04:01

BMW M5 (E34)

Bericht door MatthiasVB »

Hallo,

Allez, de eerste keer dat ik een postje ga wagen:


Ik verzamel enkel BMW's maar ik blijk geen M5 E34 te vinden, liefst dan nog in 1/18de, bestaat dit eigenlijk? Ik heb al bij de bekende merken zoals AA en dergelijke gekeken die wel verschillende M modellen maken maar geen E34.

Mijn vraag is dus: "Zijn er nog andere merken die deze wagen eventueel wel hebben, in 1/18?" Liefst in goeie kwaliteit zoals ik gewend ben van AA.

Voor diegene die niet weten over welke wagen ik bezig ben -> deze

Ik heb wel al een 1/43 modelletje maar deze is van bedankelijke kwaliteit.


Alvast bedankt.
Captain Jack Sparrow
Berichten: 179
Lid geworden op: do 21 jun 2007 22:20
Locatie: zandhoven
Contacteer:

Bericht door Captain Jack Sparrow »

bestaan er daar geen normale sedans van bv de i535 ofzo en probeer die aan te passen tot een M5
Gebruikersavatar
MatthiasVB
Berichten: 46
Lid geworden op: do 26 jul 2007 04:01

Bericht door MatthiasVB »

Ja, maar die is al in bestelling. Reeds betaald en zou een van deze dagen moeten toe komen.

De 535I Van minichamps op schaal 1/18.



Maar met modden hou ik me echt niet bezig, grotendeels omdat ik er geen tijd voor heb.
Gebruikersavatar
bart85
Berichten: 180
Lid geworden op: di 14 aug 2007 01:53

Bericht door bart85 »

Als je niet heel principieel aan 1/18 gebonden bent, had volgens mij Schabak (correct me if i'm wrong) een E34 M5 sedan in 1/43...is wel al een paar jaar geleden en zal dus intens moeilijk te vinden zijn waarschijnlijk...(-update-) foto gevonden: niet heel groot maar duidelijk te zien:

Afbeelding

Kan ook zijn dat dat al je model 'van bedenkelijke kwaliteit' is, oordeel zelf :)

Bart
Gebruikersavatar
MatthiasVB
Berichten: 46
Lid geworden op: do 26 jul 2007 04:01

Bericht door MatthiasVB »

Hey hallo, ik heb die M5 al en die is van 'del prado' als ik me niet vergis, kan dat? Niet zo mooi maar 't is beter dan niks.

Vandaag heb ik tevens m'n E34 535I van Minichamps ontvangen en dit was dan ook m'n eerste minichamps. Kwaliteit is zeer goed al zit het toch onder AutoArt, 't zit hem vooral in de details.


'k Ben wel enorm content :)


Nu zo een E28 M535I en een E28 M5 van AA en we zijn weer een paar tientallen euro's armer :p
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Er is geen Schabak M5, al is er wel een 535i gemaakt ... het enigste model van de E34 M5 is de Del Prado / Revell etc. versie die op de foto staat. Minichamps heeft sinds kort het eerder genoemde 535i model in 1:18 en in 1:43.

Verder zijn er mij geen modellen van de E34 M5 bekend!
Gebruikersavatar
MatthiasVB
Berichten: 46
Lid geworden op: do 26 jul 2007 04:01

Bericht door MatthiasVB »

Yup en die heb ik alle twee.

http://users.pandora.be/matenhen/535/ voila, dit zijn fototjes van mijn model, sorry voor de slechte foto's maar ik heb geen dure camera. Enkel een overpriced gsm die slechte foto's neemt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

MatthiasVB schreef:Yup en die heb ik alle twee.

http://users.pandora.be/matenhen/535/ voila, dit zijn fototjes van mijn model, sorry voor de slechte foto's maar ik heb geen dure camera. Enkel een overpriced gsm die slechte foto's neemt :mrgreen:
Als je nou eens een niet-overpriced GSM neemt en van het overgebleven geld een fatsoenlijke camera aanschaft... :mrgreen:
Gebruikersavatar
MatthiasVB
Berichten: 46
Lid geworden op: do 26 jul 2007 04:01

Bericht door MatthiasVB »

Jah, dat zou nu eens geen slecht idee zijn ze :mrgreen:

Ma het beestje is al meer dan 2 jaar oud dus het is hem vergeven :p
Plaats reactie