1/43 verzameling van Donkervoort - Aston Martin Zagato 15/9
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bondracer schreef:Succes met de restauratie van de mini Robbert-Jan, en mocht je ooit ook nog willen stoppen met Astons te verzamelen stuur me maar een PB of Email., maar ik vermoedt dat dit niet zal gebeuren , ik zou ze ook niet kunnen wegdoen , als het aan mij lag neem ik ze mee de kist in
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
he ik ben er ook nog héBondracer schreef:Succes met de restauratie van de mini Robbert-Jan, en mocht je ooit ook nog willen stoppen met Astons te verzamelen stuur me maar een PB of Email., maar ik vermoedt dat dit niet zal gebeuren , ik zou ze ook niet kunnen wegdoen , als het aan mij lag neem ik ze mee de kist in
nee serieus,veel plezier met je 1:1 project makker,en we zullen nog wel van je horen zeker!

De Mini is wel het beste 1:1 alternatief voor modelauto's
Heel begrijpelijk dat je daar nu meer aandacht aan geeft, RJ.
Veel succes met de restauratie en veel sleutelplezier.
Up-dates met de Mini restauratie zijn ook erg leuk. Vooral met zwoegende RJ
Mocht je de Jag XJ 13 weg doen, stuur dan effe een PBje
Up-dates met de Mini restauratie zijn ook erg leuk. Vooral met zwoegende RJ
Mocht je de Jag XJ 13 weg doen, stuur dan effe een PBje
- Donkervoort
Zo is het. Ik heb nu ook erg veel plezier in het demonteren en mooi maken van de body. Alleen nog de subframes eraf en koppelingsgedoe en remshit eraf, en dan kan de body 100% aandacht krijgen. Moet nog wat gelast worden, aantal nieuwe panelen en ik ben van plan om er een bumperloze kont van te maken. Lekker rond. Plannen genoeg dus. Zal hier af en toe een foto zetten!Ricardo schreef:wat is helaas. je hebt er straks wel wat moois voor denk ik
Al het groene (AM's en Jags) in de verzameling blijft sowieso. Misschien gaan de Gulfjes e.d. het veld ruimen.
Valt wel mee, er rijden verschillende mini's rond met een v8. Amerikaans danwel Rover blokje, maar achterin is in ieder geval plek.Autofan schreef:[..]
Dat blok is onderhand groter dan die hele mini.Dat blok alleen zal we lukken, maar waar moet hij zelf zitten?
[/offtopic]
None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- Donkervoort
Haha, Tim. Zou wel stoer zijn jah. Exclusief is het inderdaad niet meer.
Veel mensen heb dat al geprobeerd. Het blok moet dan idd achterin of de neus iets verlengd worden.
In de breedte moet het passen volgens mij.
Gisteren weer wat hebbedingetjes gekocht:

Een Speedwell oliedrukmeter en een mooi houten stoer. Alleen het alu moet even gepolijst worden.
Veel mensen heb dat al geprobeerd. Het blok moet dan idd achterin of de neus iets verlengd worden.
In de breedte moet het passen volgens mij.
Gisteren weer wat hebbedingetjes gekocht:

Een Speedwell oliedrukmeter en een mooi houten stoer. Alleen het alu moet even gepolijst worden.