AA skyline GTR34 (Update 6)
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- Lexusfreak
- Curbstone Models
- Contacteer:
klein probleempje, ben de linker deur hendel kwijt....
dan vindt ik zoiezo te min.... hoe mooi die model wordt ik ga hem wegdoen en opnieuw beginnen door die deur hendel...
dus als je intresse heb hoor ik het wel, of als je een mooie model heb ben ik ook blij
het is niet dat het niet mooi is geworden.. zonder due deur hendel.. is voor mij einde verhaal
dan vindt ik zoiezo te min.... hoe mooi die model wordt ik ga hem wegdoen en opnieuw beginnen door die deur hendel...
dus als je intresse heb hoor ik het wel, of als je een mooie model heb ben ik ook blij
het is niet dat het niet mooi is geworden.. zonder due deur hendel.. is voor mij einde verhaal
- Curbstone Models
- Contacteer:
Het is toch een Autoart, volgens mij kan je daar zo een nieuwe deurhandel bestellen...boss_leox schreef:klein probleempje, ben de linker deur hendel kwijt....
mensen ik kom er totaaallll niet uit.. inelkaar zetten is echt moeilijk vooral het intrieur..dus heb gelijk geen zin meer
het is moeilijk, deur hendel kwijt.. paar krasjes gemaakt op het paint...
helemaal gestrest.. dus ik kap er mee.
iemand die hem wilt hebben en die echt proff. is me autoart.. ik zal er niet veel voor vragen.. PM me maar als je intrsse heb

ik ga nooit meer autoart ombouwen, is te moeilijk voor me
het is moeilijk, deur hendel kwijt.. paar krasjes gemaakt op het paint...
helemaal gestrest.. dus ik kap er mee.
iemand die hem wilt hebben en die echt proff. is me autoart.. ik zal er niet veel voor vragen.. PM me maar als je intrsse heb

ik ga nooit meer autoart ombouwen, is te moeilijk voor me
Jammer zeg! Laat het project even rusten en probeer het later gewoon nog eens, misschien helpt dat.
Heb je niet voor jezelf op papier gezet waar welke schroef moet? Misschien kan Wassink je helpen, die heeft ook een Skyline-project. En de krassen in de lak poets je er wel uit neem ik aan (tenzij het diepe krassen zijn natuurlijk).
Heb je niet voor jezelf op papier gezet waar welke schroef moet? Misschien kan Wassink je helpen, die heeft ook een Skyline-project. En de krassen in de lak poets je er wel uit neem ik aan (tenzij het diepe krassen zijn natuurlijk).
- Lexusfreak