Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zo Patrick, je dacht zeker laat ik voor de verandering weer eens de ogen van mijn mede forummers uitsteken. Nou dat is je wederom gelukt, wat een beauty's man
In je aanhef staat trouwens 1/9 Ferrari, dus ik kreeg al bijna een hartverzakking van de spanning wat je nu weer had gekocht
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Jammer dat die Kyosho geen wagens maakt die ik spaar, want ze zien er altijd zeer goed afgewerkt uit.
Die limbo doet me wat minder, maar dat compenseert de Kyosho ruimschoots. Fijne update dus.
F40F50ENZO schreef:Zo Patrick, je dacht zeker laat ik voor de verandering weer eens de ogen van mijn mede forummers uitsteken. Nou dat is je wederom gelukt, wat een beauty's man
In je aanhef staat trouwens 1/9 Ferrari, dus ik kreeg al bijna een hartverzakking van de spanning wat je nu weer had gekocht
Hahahaahha 1/9 was de datum van plaatsing, je moet pas schrikken als er 1/1 staat
Mooie spaghettivreters die erbij gekomen zijn Patrick, zeker de Daytona geniet mijn voorkeur , nu nog de zwarte Daytona Cabrio uit Miami Vice om het plaatje compleet te maken
Bondracer schreef:Mooie spaghettivreters die erbij gekomen zijn Patrick, zeker de Daytona geniet mijn voorkeur , nu nog de zwarte Daytona Cabrio uit Miami Vice om het plaatje compleet te maken
...Oeps... wist niet dat je deze Daytona ook al in je bezit had.
Jaah Patrick , nu heb je daar een hele mooie Daytonacollectie moet ik zeggen,je mag er trots op zijn