Jammer hé ze maken alleen nog maar  lekijke auto's bij Toyota!
 Jammer hé ze maken alleen nog maar  lekijke auto's bij Toyota!En als je LEXUS (toyota) ziet die modellen worden mooier met de dag

Mwa... Ben eigenlijk de Avant beu.PORSCHE schreef:[..]
Mooi model & nu nog de Avant(i)
 !!!).
 !!!).Dat is een Jaguar ???RvO schreef:Productiemodel van de Jaguar XF
Don't worryBracer schreef:Hopelijk gaan we deze op de weg niet al te vaak tegenkomen

Collectie Porsche in 1/43
    Collectie Porsche in 1/43Als je bedoelt dat de huidige Lendkroezer minder lelijk is geef ik je gelijk 'FielIk vind de huidige veel mooier:

Heeft Toyota dan ooit mooie auto's gemaakt? Ik kan er niet één noemen (en nee, ook geen twee of drie... voor de grapjassen)PORSCHE schreef:Jammer hé ze maken alleen nog maar lekijke auto's bij Toyota!
En als je LEXUS (toyota) ziet die modellen worden mooier met de dag
 dus voor Audi.
 dus voor Audi.Mmm. Moeilijk publiekHenri schreef:[..] Vwb Audi: ik vind het best wel knap van Audi dat bij ieder model dat ze de laatste 20 jaar uitbrengen, na de eerstvolgende facelift de voorganger ENORM gedateerd overkomt. De houdbaarheid van hun design is écht maar 2, hooguit 3 jaar, dan is het direct een oude auto.
Dikkedus voor Audi.

We gaan er nog komenHenri schreef: Ik vind de huidige design taal ook zeker niet lelijk.

- Henri, da’s van ver voor mijnen tijdHenri schreef: Of van lang geleden, de 80. Dát was de yuppenauto (ken je het woord, yup?).
 ... , maar natuurlijk ken ik die term. In mijn ogen is (hier in België toch) de nieuwe Mini lang dé YUPPIE-bak geweest, tot die zó mainstream werd dat hij voorbijgestoken werd door de 1-reeks van BMW. In Brussel ziet ge nu niet anders... En ja, soms komt een Sportback ook aardig in de buurt (al ik zou m’n A4 er meteen terug voor omruilen).
 ... , maar natuurlijk ken ik die term. In mijn ogen is (hier in België toch) de nieuwe Mini lang dé YUPPIE-bak geweest, tot die zó mainstream werd dat hij voorbijgestoken werd door de 1-reeks van BMW. In Brussel ziet ge nu niet anders... En ja, soms komt een Sportback ook aardig in de buurt (al ik zou m’n A4 er meteen terug voor omruilen).  ‘k Heb ook al gemerkt merkperceptie tussen België en Nederland fél verschillend kan zijn. Hier staat Audi gewoon aan de top, en komt 1 op de 5 nieuw verkochte wagens van VAG. Dat durft over de grens al eens anders te zijn, met bijvoorbeeld merken als Fiat, Hyundai en Kia in de Top 10 van meest verkochte merken...
 ‘k Heb ook al gemerkt merkperceptie tussen België en Nederland fél verschillend kan zijn. Hier staat Audi gewoon aan de top, en komt 1 op de 5 nieuw verkochte wagens van VAG. Dat durft over de grens al eens anders te zijn, met bijvoorbeeld merken als Fiat, Hyundai en Kia in de Top 10 van meest verkochte merken...Dat ik een Porsche effectief lang houdbaar vind, tsja, dat is een beetje een open deur intrappen als je weet wat ik verzamel. Maar BMW???Henri schreef: Een BMW, Mercedes, Porsche, doen dat in mijn ogen een stuk beter.
 Ik ben lang niet de enige die zeeeeer lang heeft moeten wennen aan wat meneer Bangle uit zijn designpen liet/laat vloeien.  En Mercedes heeft de laatste jaren ook weinig desingprijzen weggekaapt.
 Ik ben lang niet de enige die zeeeeer lang heeft moeten wennen aan wat meneer Bangle uit zijn designpen liet/laat vloeien.  En Mercedes heeft de laatste jaren ook weinig desingprijzen weggekaapt.  

)
 ) Collectie Porsche in 1/43