Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hallokes guy,zeg die boss is wel héél mooi hoor
die mustang iets minder,maar dat zal door de velgen zijn die vind ik persoonlijk niet mijn smaak
groetjes aan leen
De James Bond versie heb ik hier ook staan, blijf het jamer vinden dat de Licentie van Autoart naar ERTL is gegaan een paar jaar geleden. Zeker geen verkeerde aanwinst alleen had hem liever door AA gemaakt zien worden.
Eindelijk nog eens een Aston Martin update kunnen doorvoeren
Dit model is de Aston Martin Mark II uit 1934 gebouwd in samenwerking met het toen bekende Lagonda , eveneens werd dit model in licht aangepaste vorm in 1935 in Le Mans ingezet.
Het schaalmodel is uitgebracht door Signature Models en op schaal 1:18 Bondracer
Gaaf ding zeg, de schaal is niet helemaal mijn ding maar dit ziet er wel erg fraai uit...ook de detaillering van de motor, ik zou er bijna hebberig van worden
Bart