Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Helaas de laatste keer dat een fabrieks Ferrari sportscar serieus mee deed op Le mans.
Zo ook van Redline een gebouwde AMR of Tameo kunnen zijn.
Inderdaad de laatste door Ferrari inschreven Ferrari op Le Mans.
Ik heb even contact gehad met de verkoper. Hij wist mij te melden dat het om een IXO gaat. De achtergrond komt inderdaad van een IXO doosje. Het model moet uit Hong Kong komen. Misschien is deze daar al uit? Binnen 20 dagen moet het hier arriveren
Diciotto schreef:Leuk ! Wel een vreemd rij/zit-houding in die 1:1, of is dat maar een gedacht???
Tussen beide rijders zit inderdaad wel een verschil van houding. Arturo Merzario zit duidelijk lager in de 312PB dan Carlos Pace.......
Foto1 Merzario
Foto2 Pace
Vandaag het volgende model opgehaald bij mijn leverancier; Minicars.
De Ferrari 641 van, "Le Professeur", Alain Prost. Ook wel genoemd; Ferrari F190.
Later meer foto's en natuurlijk een coverstory van deze fraaie Ferrari van seizoen 1990.....
vivado ferrari collection schreef:Thanks for the compliments!
Zojuist via Ebay gekocht. De Ferrari 312 PB. Model was redelijk goedkoop voor deze uitvoering, maar moet wel uit Hong Kong komen...
Deze Ferrari 312 PB Coda Lunga (Lange staart) wist de 2de plaats te halen op Le Mans in 1973. Ferrari legendes Arturo Merzario en Carlos Pace vertrokken van Pole Position maar moesten met 6 laps achterstand de winst geven aan de Matra-Simca van Pescarolo en Larrousse.
Ongelooflijk! Nog geen week voorbij en het model kwam gisteren binnen vanuit Hong Kong! Daar kan TNT Post nog wat van leren!
Later foto's van dit zeer fraaie model!
Even een nieuwe overzichtsfoto tussendoor.....