Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zo, het is weer tijd om mijn laatste aankoop aan jullie te presenteren. De BBR 375 Plus! En wat is het een juweeltje! Deze heb ik tijdens de F-Chat meeting gekocht. Die F-chat meetings zijn een echte aanrader voor alle Ferrari fans onder ons.
Ik heb nog niet veel tijd kunnen spenderen om de foto’s goed te kunnen nabewerken maar het geeft al wel een aardige indruk van het model. BBR staat bekend om zijn enorme detaillering zoals je aan dit model kan zien. Het model is uit de 1:18 schaal reeks. Een beetje prijzig, dat wel, maar dan heb je ook wat! Je kan zelfs het versnellingspookje in een andere versnelling plaatsen!
Het model:
De details:
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Ben weer bijgekomen en zo ongeveer van mijn burostoel gevallen. Wat mooi. Ik begin er toch steeds serieuzer over na te denken om te swichten naar 1/18.
Ook mijn complimenten wat betreft het duidelijke fotowerk.
Hier zijn toch gewoon geen woorden voor zo gedetailleerd Ik vraag me bijvoorbeeld serieus af hoe ze de fabricage van die koplampen voor elkaar gekregen hebben
Zeer, zéér mooie aanvulling op je verzameling !