Markopolo schreef:Ik bedoel dus eigenlijk te zeggen dat je veel ombouwd, maar daar in het begin toch veel dezelfde modellen voor nodig hebt, of zit ik nu helemaal verkeerd.
Nee dat zie je goed, voor veel ombouwen heb je dezelfde donorauto's nodig. Daarbij mislukt wel eens wat, of breekt iets af, maar meteen 4 of 5 dezelfde auto's kopen doe ik toch zelden. Vooal de prijzen van Verstappen auto's zijn nogal "hoe zal ik het zeggen" instabiel. Had nog 4 Minardi's 1:18 gekocht voor 49,00 euro per stuk, toen ze 2 weken laten één tientje waren. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is dan balen.
Maar de meeste tijd als ik voor iemand een ombouw maak, leveren ze zelf de auto. Ik doe dan alleen de ombouw. En zo kan "mijn klant" het ook zo goedkoop mogelijk maken door zelf op zoek te gaan naar het goedkoopste donormodel. Vaak kan iemand aan een auto komen die beschadigde decals heeft. Bij een radicale ombouw is dit toch geen belemmering.
Peter Parker schreef: Hoe is die Lotus van Jan Lammers eigenlijk geworden?
Ik begrijp nog niet goed hoe je die decals aanpast aan wat je nodig hebt?
Dat is helaas niks geworden. Ik heb die gast al 3 maal een email gestuurd wanneer het kitje leverbaar was, en het is steeds "nog 2 weken".
Nu 5 maanden later mag hij hem wat mij betreft in een van zijn lichaamsopeningen steken.
En over die decals: probeer op 18 december bij de meeting te zijn. Daar laat ik het een en ander laten zien over het maken van decals.