Nissan Skyline 2 Fast 2 Furious
coolpappa04 schreef:Vincent schreef:Vind hem om eerlijk te zijn niet fantastisch.
Maar erg slecht is hij ook niet.![]()
Geef mij ook maar zo'n Aa Skyline,liefst de Penzoil.
hallo vincent,natuurlijk is de afwerking niet zoals aa (ga maar eens zien bij mijn persoonlijke collectie,daar zie je een skyline van aa in sparkling silver echt heel mooi)maar ik vind de bestikkering toch wel mooi hoor,maar dit is misschien persoonlijke smaak en waarschijnlijk omdat ik een waanzinnige fan ben van de 2 films
greetings peter
'T was niet slecht bedoeld

Spijtig genoeg is de prijs wel AUTOart

Als het nu ?35 was, was het een mooi model voor die prijs.
Ik ben wel een fan van 2F2F maar niet echt van ERTL

Grab life by the horns.
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
Vincent schreef:coolpappa04 schreef:Vincent schreef:Vind hem om eerlijk te zijn niet fantastisch.
Maar erg slecht is hij ook niet.![]()
Geef mij ook maar zo'n Aa Skyline,liefst de Penzoil.
hallo vincent,natuurlijk is de afwerking niet zoals aa (ga maar eens zien bij mijn persoonlijke collectie,daar zie je een skyline van aa in sparkling silver echt heel mooi)maar ik vind de bestikkering toch wel mooi hoor,maar dit is misschien persoonlijke smaak en waarschijnlijk omdat ik een waanzinnige fan ben van de 2 films
greetings peter
'T was niet slecht bedoeld![]()
Spijtig genoeg is de prijs wel AUTOart![]()
Als het nu ?35 was, was het een mooi model voor die prijs.
Ik ben wel een fan van 2F2F maar niet echt van ERTL
Ik heb hem indertijd samen met de oranje supra en de evo 7 gekocht voor 80 eur (alle3 met verzending inbegrepen) van een verkoper in de vs want daar is er een tijdje een oververzadiging geweest,dus waarschijnlijk heb ik wel een koopje gedaan.Ik zoek alleen nog de blauwe yenko voor mijn verzameling maar deze is wel moeilijk te vinden
groetjes peter

ik heb zo wat alle wagens uit de 2 films ik moet allen nog de mithsubishi eclips heb nu :
dodge challenger
dodge charger
toyota supra oranje
toyota supra bruin
camaro yenko
mithsubishi evo
mithsubishi spider
mazda rx7 rood
mazda rx7 oranje
honda s2000 zwart
honda s2000 roze
nissan skyline
foto's komen nog
andre modellen zijn 1969 camaro yenko van gmp zeer model hij is zilver met een blower uit zijn moterkap streetmachine
1966 oldsmobile hurst hairy van hiwaiy 64
nissan skyline r34 van autoart r-tune nismo
dodge challenger
dodge charger
toyota supra oranje
toyota supra bruin
camaro yenko
mithsubishi evo
mithsubishi spider
mazda rx7 rood
mazda rx7 oranje
honda s2000 zwart
honda s2000 roze
nissan skyline
foto's komen nog
andre modellen zijn 1969 camaro yenko van gmp zeer model hij is zilver met een blower uit zijn moterkap streetmachine
- coolpappa04
als je ooit van die yenko af wil laat maar iets weten hé,ik verzamel deze serie ook maar dan in schaal 1/18 en 1/64erik_f&f schreef:ik heb zo wat alle wagens uit de 2 films ik moet allen nog de mithsubishi eclips heb nu :
dodge challenger
dodge charger
toyota supra oranje
toyota supra bruin
camaro yenko
mithsubishi evo
mithsubishi spider
mazda rx7 rood
mazda rx7 oranje
honda s2000 zwart
honda s2000 roze
nissan skyline
foto's komen nog

Moet Bracer hier in bijtreden, heb destijds de Groene Mustang '67 van de FF (Tokyo Drift-reeks) gekocht, klopt langs geen kanten , te hoog op de wielen en in de film is deze uitgerust met een Nissan-motor (Bracer schreef:Het idee was leuk maar ERTL heeft van die 2F2F wagens zo'n plastic bakjes gemaakt (op foto's komt het heel mooi over maar in t echt...) Hij staat zo hoog op zn wielen ook, dat kan eigenlijk ook niet bij zo'n wagen, dan krijgt de bestuurder n bloedneus

-
- Banned
De Skyline motor is wel degelijk een langsmotor:Bondracer schreef:[..]
Moet Bracer hier in bijtreden, heb destijds de Groene Mustang '67 van de FF (Tokyo Drift-reeks) gekocht, klopt langs geen kanten , te hoog op de wielen en in de film is deze uitgerust met een Nissan-motor (een dwarsmotor leggen waar normaal een langsmotor ligt
), ERTL heeft er wel de Ford-motor in gedumpt.

Ik ben de film bewust niet gaan kijken wegens die vern****** van een Amerikaanse klassieker en de crash van nog een andere

die camaro yenko doe ik nog lang niet weg maar je weet maar nooit als ik hem weg doe geef ik wel ff een mail
tokyo drift 1/18 vind ik maar niks heel veel wagen doen er niet in mee waar ze wel een modelauto van hebben zo als die 3 evo's
en te veel 350z
ik verzamel ook 1/64 van de 1 en de 2 deel ook de kleine ik heb nu :
dodge callenger
dodge charger
camaro yenko
toyota supra de oranje en de bruine
mazda rx7 de rooie en de oranje
mithubishi elcips
tokyo drift 1/18 vind ik maar niks heel veel wagen doen er niet in mee waar ze wel een modelauto van hebben zo als die 3 evo's
en te veel 350z
dodge callenger
dodge charger
camaro yenko
mithubishi elcips
- coolpappa04
oke daar hou ik je aanerik_f&f schreef:die camaro yenko doe ik nog lang niet weg maar je weet maar nooit als ik hem weg doe geef ik wel ff een mail
en te veel 350z
dodge callenger
dodge charger
camaro yenko
mithubishi elcips

de dodge callenger en de bruine supra heb ik nog niet,maar eens zullen deze er wel komen

de roze s2000 is toch wel de mooiste uit de collectie vind ik persoonlijkzeker met die prachtige decals en de veloeren zeteltjes