Zwaar irritant gebeuren

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Mag het licht uit, of een slot erop

OVER ZWAAR IRRITANT GESPROKEN.............
Laatst gewijzigd door Montezemolo op za 22 sep 2007 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik draai er niet omheen ik geef het beheer helemaal gelijk. Er zitten namelijk leden tussen die voor elke foto een nieuwe post aanmaken, om maar eens een voorbeeld te noemen :thump_up:
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Ricardo schreef:Ik draai er niet omheen ik geef het beheer helemaal gelijk. Er zitten namelijk leden tussen die voor elke foto een nieuwe post aanmaken, om maar eens een voorbeeld te noemen :thump_up:
Rico snapt het :worshippy:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

InjectTheVenom schreef:[..]

Ahh ben ik dan volgens jou een moederskindje wat nog maar net bij internetforums komt kijken :roll: ? Schattig hoor, echt enig.
Eh... ok?! Dat zeg ik niet, maar vooruit als jij het wilt! :thump_up:
InjectTheVenom schreef: Dat er geen fatsoenlijke aansturing van de moderators is snap ik idd niet nee :lol: .. op andere fora doen die tenminste hun werk wat spammerij betreft. Maar goed blijkbaar verspil ik mijn moeite :lol:
En hier doen we het op deze manier. Big deal! :roll:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

.. op andere fora doen die tenminste hun werk wat spammerij betreft.
:angel: zijn vast abtenaren, hier zijn we al een stapje verder met de techniek :lol:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

InjectTheVenom schreef:Nou blijkbaar staat hij weer op die 10 uur :? Van alle forums waar ik lid van ben is dit het enigste waar deze maatregel in effect is :lol: Belachelijk :lol:
Dat je verzoekt om deze regel aan te laten passen vind ik begrijpelijk het kan in sommige gevallen irritant overkomen. Maar om als je je zin niet krijgt vervolgens zonder navraag over het bestaan van deze regel hem meteen als belachelijk te betitelen vind ik erg kortzichtig. Beetje ikke, ikke, ikke denk je niet? Jammer ik dacht dat fora bestonden om als redelijke mensen iets met elkaar te delen en niet meteen zonder onderbouwing zomaar iets de grond in te boren als je het er niet mee eens bent.... :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

waar heb je anders in godsnaam MODERATORS voor, om op hun luie gat te zitten soms ?
Nee om 1 iemand die het ergens niet mee eens is meteen op z'n wenken te bedienen......... :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

De maatregel is er om er voor te zorgen dat je niet kan bumpen.

BV je zit met een vraag en je krijgt niet binnen je eigen gestelde tijd van 2 seconden reactie dat je dan meteen een post er achteraan gooit om te zorgen dat het topic weer bij iedereen in de newpost lijst komt.

ik kan er ook niks aan doen dat jij bij dat GMP topic 5 posts achterelkaar wilt plaatsen, dan kon in mijn ogen ook wel in 1.

en wat betreft echte SPAM dat word wel verwijdert, gebeurt hier alleen nog maar dat iemand in 10 verschillende topic binnen een minuut 1 smilie plaatst rest word lekker door het forum zelf geregelt.
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Harm-Jan schreef:ik kan er ook niks aan doen dat jij bij dat GMP topic 5 posts achterelkaar wilt plaatsen, dan kon in mijn ogen ook wel in 1
MISSCHIEN is het wat overzichtelijker wijsneus zodat mensen wat beter kunnen zien waar de tekst van de ene update in de andere over gaat.. :lol: Had nog een leuke update willen plaatsen maar die laat ik nu ook maar schieten.
Eh Bracer over kortzichtig gesproken, ik weet juist DONDERS GOED waarom zo'n regel ingesteld is maar denk je niet dat een tijdsinstelling van 1 uur voldoende is om dat soort mafkezen te ontmoedigen en dat 10 uur PURE overkill is? Jammer dat sommige mensen hier hun kop nogal ver in het zand hebben en niet van aanpakken (willen) weten :cry: Of ben ik dan weer te veel op mijn Rotterdamse afkomst aan het rekenen :cry:

Dit heeft NIETS met ikke ikke ikke te maken maar met een gezonde kijk op zaken zodat het forum MET deze in principe goede maatregel nog hanteerbaar blijft, ik voel me namelijk niet geroepen om iedere keer weer een onderbouwing te geven voor dingen die mensen met een beetje intelligentie zelf ook wel kunnen snappen.
Zoals ik al zei ik wil me best persoonlijk met die spammers gaan bemoeien en een fatsoenlijk beleid opstellen.
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

p.s.

ik vind het ook zwaar irritant...

Nu plaats ik een post, maar enkele uren later heb ik een nieuw bericht waarvan ik inderdaad wil dat iedereen die weer als nieuw bericht in zijn lijst krijgt.. het is ook inderdaad een nieuw bericht..

maar het forum plakt hem aan een oud bericht en niemand die meer iets ziet dat ik nieuwe info geplaatst hebt...

zwaar irritant...

Nu ben ik zelf moderator van mijn eigen topic, dus ik kan mijn laatste bericht verwijderen, de teksten aan elkaar plakken en een nieuw post maken die zowel de oude als de nieuw info bevat.
maar als je in je prive topic zoiets wilt doen, dan gaat dat niet...

Ik ben wel eens een middagje bezig met mijn ombouw projecten, en als ik dan nieuwe info of foto's plaats, dan plakt hij alles aan elkaar. En mensen die de eerste post al gezien hebben weten dan niet dat er iets nieuws bij staat wat misschien wel hardstikke interessant is...

Natuurlijk moet voorkomen worden dat mensen iedere 10 minuten een nieuwe post plakken in een topic... maar deze methode heeft ook een keerzijde voor mensen die actief met iets bezig zijn en misschien wel méér dan één post willen maken per 10 uur...
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Curbstone, met jou kan ik praten :thump_up:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Polletje dan maar? :angel: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Harm-Jan
Beheerder
Berichten: 1767
Lid geworden op: ma 24 mei 2004 18:36
Schaal: 1:43
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

InjectTheVenom schreef:[..]

MISSCHIEN is het wat overzichtelijker wijsneus zodat mensen wat beter kunnen zien waar de tekst van de ene update in de andere over gaat.. :lol: Had nog een leuke update willen plaatsen maar die laat ik nu ook maar schieten.
Euh, misschien weet ik wel net iets meer van de bedoeling van deze functie omdat ik het forum technisch beheer. tis mijn "werk" om daar een wijsneus in te zijn :P

En die update kan me niks schelen, echt waar, ik lig nu echt niet 5 nachten op bed te huilen omdat ik dat heb gemist.
InjectTheVenom
Banned
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 17:09
Locatie: Limburg

Bericht door InjectTheVenom »

Harm-Jan schreef:En die update kan me niks schelen, echt waar, ik lig nu echt niet 5 nachten op bed te huilen omdat ik dat heb gemist.
Was ook niet de bedoeling :wink:
Gesloten