Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie update Manowar, die Renaults brengen me terug naar m'n jeugdjaren, die 30TS vond ik toen heel knap maar ik geloof wel dat het 77 was ipv 1987> in 1987 was de Renault 25 de grote in de familie:thump_up:
Bondracer
Bondracer schreef:Mooie update Manowar, die Renaults brengen me terug naar m'n jeugdjaren, die 30TS vond ik toen heel knap maar ik geloof wel dat het 77 was ipv 1987> in 1987 was de Renault 25 de grote in de familie:thump_up:
Bondracer
Helemaal gelijk. 1987 is een tikfout en moet 1978 zijn.
Het is maar bijna 10 jaar verschil
Vooral die Renault 4F6. Heerlijke compromisloze auto's.
Werkpaarden, daar heb ik altijd al wat mee gehad. Echt een auto uit zo'n foldertje, waarin een boer melkbussen achterin laadt of zo. Daar kan wat mij betreft geen Ferrari tegenop.
Pantera!
Die had ik vroeger in gifgroen met zwart.
Was volgens mij van Norev en helemaal van plastic.
Mijn favorietje speeltje destijds.
Helaas verdwenen.
Weer een mega-update ...en die Pantera is zeer prachtig ,dit waren nog eens prachtbakken in de jaren 70 , heb al dikwijls de overweging gemaakt om toch maar ééntje te kopen om bij in de Ford verzameling te zetten, uiteindelijk was het hart van deze wagen een V8 met Ford - origine
Bondracer