1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
jerico
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door jerico »

nou dat valt best wel mee hoor, die lambo is inderdaad heel overdreven, maar toch een knap staaltje kunst van ontwerpen.

die andere auto van jou, is gewoon een verbouwde ferrari...(update paar minuten laten, laten we wel voorop stellen, dat hijg ewoon prachtig is)

ik vind dat hij een heel mooi broertje van de nieuwe lamborghini ontworpen heeft. Net zoals de murcielago en de gallardo. Het is dan ook meer een concept auto dan een productie wagen...en de concept cars zijn altijd al wat extravaganter...

greetz,

jerico
Laatst gewijzigd door jerico op do 11 okt 2007 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

1:18 24/7 schreef:Ik zie het wel vaker dat ik designs van studenten zie, die willen dan heel moeilijk gaan zitten doen maar letten er totaal niet op dat het ook nog enigszins esthetisch verantwoord moet zijn! Dan denk ik dat kan ik zelfs beter!

Iemand die het dan wel weer begrepen heeft is Michiel van den Brink:

http://link.brightcove.com/services/lin ... 1233382604
Ik vind zijn ontwerpen wel erg retro maar het is absoluut iets waar we trots op mogen zijn in Nederland. idd veel beter als de lambo
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Ik vond het een geweldig filmpje van die van de Brink :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Heb zojuist het filmpje bekeken, en moet zeggen dit overtreft toch wel de Lambo-studie, je kan er zo de kenmerken van de oude GTO in terugvinden.En het bewijs is hier nogmaals geleverd dat het onzinnig is om als merk slechts met één designerafdeling te werken , er lopen hier op deze aardkorst onafhankelijke designers rond die dikwijls meer feeling hebben met het merk dan personen die voor het bedrijf op de payrol staan en even snel een nieuw model moeten ontwerpen, en waar dan van die monsterachtige ontwerpen uit voortkomen.
Bondracer :thump_up:
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

:shock: Die GTO mag van mij zo op de markt komen :thump_up: :worshippy:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

:shock: Eerlijk waar, het gebeurt niet vaak dat een nieuwe sportwagen mij kan bekoren, maar dit is één van de weinigen die dat wél kan! :worshippy:

Wat een auto! :drool: :drool: :thump_up: :D
Jeroen 1:18

Bericht door Jeroen 1:18 »

Die GTO is prachtig!!!
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Afbeelding

Afbeelding

Wie z’n van huis uit al agressieve Viper van een nog serieuzer uiterlijk wil voorzien, hoeft zich daarvoor niet meer tot een of andere obscure tuner te wenden. Huistuner SRT komt namelijk met de lichtgewicht ACR-versie.
De afkorting ACR staat voor ‘American Club Racer’. De huistuner maakt zich er niet makkelijk vanaf: SRT voorziet de Viper van een raceonderstel, de aerodynamica wordt verbeterd en de tuner ontdoet de auto van de nodige ballast. De Viper SRT-10 ACR is gewoon geschikt voor straatgebruik.
De afslankkuur bestaat uit het gebruik van nieuwe lichtgewichtwielen, Michelin Cup racebanden en een aangepast remsysteem. Dit zorgt voor een gewichtsreductie van ongeveer 18 kilogram. Een stapje verder gaat het ‘Hard Core Package’, dat de auto ontdoet van het audiosysteem, een deel van de geluidsisolatie en vloermatten. Dit zorgt voor een extra gewichtsreductie van andermaal 18 kilogram.
Aan de motor verandert niets, maar met een 8,4-liter V10 met 600 pk aan boord blijft er natuurlijk ook niet veel te wensen over. Het maximum koppel blijft ook gelijk: een indrukwekkende 760 Nm.
De koper kan kiezen uit vijf kleuren: Viper Red, Viper Black, Viper Violet, Viper Bright Blue Metallic, and Viper Very Orange.
Dodge onthult de Viper SRT-10 ACR op de Los Angeles Auto Show, die op 14 november zijn deuren opent. Als de auto in het tweede kwartaal van 2008 op de markt komt, gaat-ie in de Verenigde Staten rond de 100.000 dollar kosten.

Bron:
http://www.autoweek.nl
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Nieuwe Eleanor 8) , vindt hem er best goed uitzien :shock:

Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

doemijdiema :mrgreen: :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Bracer

Bericht door Bracer »

Prachtige powerhouses dit :worshippy: Jammer alleen dat er bij die Stang zoveel verschillende lijnen in de sideskirts zit, alsof er een hele nieuwe onder de oude is gehangen. Die verpesten het hele lijnenspel en die sidepipes zijn echt overaanwezig. Dus toch maar liever de Vipert :mrgreen:
Afbeelding
volvofiel

Bericht door volvofiel »

andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Is gewoon een ouwe TATRA die gepimpt is :thump_down:

Vind de gewone uitvoering toch vele malen mooier :mrgreen:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Wanneer worden er weer eens mooie 1:1's gepost in dit topic ?? :twisted:
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Jolly Club schreef:Wanneer worden er weer eens mooie 1:1's gepost in dit topic ?? :twisted:
Als jij je smaak eens bijstelt :wink:
Plaats reactie