Waar ouders al niet goed voor zijn
Ging ik gister met vrijwel iedereen van mijn werk gezellig naar Madame Tussauds voor een bedrijfsuitje, krijg ik halverwege de dag een telefoontje van mijn ma die samen met pa naar een modelauto ruilbeurs in Sevenum toe gegaan zijn zonder mij ervan te vertellen, de stiekemerds

Overal hadden ze gevraagd naar Calibra's of Vipers maar het merendeel was vrachtwagens.
Toch hebben ze nog wat leuks voor me gevonden en wel een Bye Bye Keke Calibra van Minichamps in 1:43 voor €17,50 (deze heb ik eigenlijk al maar gaat nu wegens decalschade geslachtofferd worden voor het Zakspeed Calibra kitje wat ik al een jaar heb liggen), en een losse Microchamps Calibra waarvan de prijs me even ontschoten is maar hij heeft wat schade dus het zal niet al te duur geweest zijn.
Verder heb ik vanochtend nog onderstaande Kyosho Cobra Daytona Coupe gewonnen op Ebay voor een naar mijn doen hoge prijs, maar de woorden Brand New, een foto met inderdaad een nieuwe verpakking en de gedachte van een leuke uitbreiding van de Cobra Daytona familie deden me toch besluiten om het gokje te wagen.
Foto's van de Calibra's komen later deze week.
(veilingfoto) $26,88 aanschaf + $13 verzendkosten = €27,68
Nog dank aan iedereen voor de complimenten op de update van vorige week