Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
En de laatste 2 ontbrekende James Bond modellen zijn ook binnen gekomen. Nu lig ik bij met de serie, en ik hoop over 2 weken de nummers 22 en 23 te kunnen ontvangen. Hierbij de foto's:
BMW Z3 - Goldeneye
Aston Martin DBS - On her Majesty's Secret Service
Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes Arno
Laatst gewijzigd door Powersprint op do 25 okt 2007 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
jerico schreef:idd en dat je dan bij blijft is helemaal geweldig...je heb ze nu dus allemaal van nummer 1 tot en met 23 en 22 en 23 moeten nog binnekomen?
greetz,
jerico
Dat klopt helemaal Jerico Ik hoop inderdaad dat ik vanaf nu bij kan blijven met de serie, want zou hem graag helemaal compleet willen hebben ( dus 40 auto's). Mocht ik ze voor een goed prijsje tegenkomen dan ben ik ook nog op zoek naar Little Nellie en de Tank. Dit zijn gratis cadeau's die je in Engeland en Frankrijk bij een abbonement kreeg. De Renault 11 Taxi hiervan heb ik al. Ook deze is een free gift bij een abbo.
Toegevoegd na 1 minuten:
117ayrton schreef: mooie wagens maar bond ziet er een beetje raar uit
Hij lijkt idd meer op Schwarzenegger ofzow Maar het gaat om 't idee he
117ayrton schreef: mooie wagens maar bond ziet er een beetje raar uit
Waarschijnlijk was hij een beetje teleurgesteld van de degradatie van wagen , van Aston naar BMW met een oud 3serie chassis en starre achteras Voor rest mooie aanvulling op je JB collectie PowerS.
Bondracer
Ik ben inderdaad al de britse en franse ebay sites af aan t zoeken Ricardo. Maar een probleem is dat ik geen credit card heb, dus niet met paypal kan betalen. Dat maakt het wat lastiger, maar ik hoop ze toch nog ergens voor een goed prijsje te kunnen vinden
Powersprint schreef:Ik ben inderdaad al de britse en franse ebay sites af aan t zoeken Ricardo. Maar een probleem is dat ik geen credit card heb, dus niet met paypal kan betalen. Dat maakt het wat lastiger, maar ik hoop ze toch nog ergens voor een goed prijsje te kunnen vinden
Bij de nederlandse versie van Paypal heb je geen credetcard nodig (erg handig) .
Maar iig nog erg mooi Bond wagens .
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."