Autoart Subaru rally 2003

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Ik meende mij inderdaad te herinneren dat een paar jaar geleden, toen ik een Subaru van Makinen wilde kopen, die nog rond de 75? zat. Maar tja, ondertussen is alles duurder geworden en ik geloof dat er op die Subaru niet zoveel open ging. Ik kan alvast niet wachten.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Normaal gesproken koop je een Autoart subaru tussen de 65 en 85 euro. Maar als je 85 euro betaald heb je meestal wel een speciale versie. Van mij mogen ze ook wel eens met een model komen wat een rally mee gemaakt heeft want dat zou wel iets extra's geven aan de subaru collectie :thump_up:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik ga ervan uit dat de prijs net zo hoog zal zijn als een normaal rallymodel zoals ook de Peugeot 206 (rond de 75 euro). Er komen ook nog een paar rally auto's uit in de zogenaamde millenium serie en die gaan denk ik een euro of 10/ 15 meer kosten.
Squid

Bericht door Squid »

Ziet er goed uit, die plaatjes. Echt AA kwaliteit. ben ook zeker van plan de rallywagen aan te schaffen, en dan als die ook uitkomt de gewone WRX versie. Vooral het eerste plaatje en dan dat kleine fototje links onder ziet er goed uit, van de voorkant :thump_up:
Gesloten