De Minichamps Maserati Tipo 61 daarentegen vind ik tegenvallen. Helemaal als je bekeijkt wat ze ervoor vragen, en als je je dan realiseert dat je voor een redelijk klein bedrag al een CMC Tipo 61 kunt hebben!!!
MZZLS, NEMO

Wilde gewoon het tegendeel bewijzen van wat bigodino beweerde.Markopolo schreef:Ehhh... joehoe!!!
[..]
Ik heb niet zo heel veel verstand van straatwagies, boeit me niet zo en al helemaal niet van Ferrari, maar waarop klap je dan niet hetzelfde plaatje van de 1:1 GTO op het forum onder het model, en vraag je dan om de verschillen
De details kloppen wel, maar de carrosserievorm niet. Met name rond het voorwiel is het spatbord te bol en de afstand tussen het portier en de wielopening te groot (eigenlijk zou het wielgat groter moeten zijn). De banden op de voorwielen zijn te laag van profiel en chromen wielen doen het model ook geen goed. De neus lijkt te veel af te hangen.XiPHiAS schreef:[..]
Wijs mij eens de missers aan aub, bij schaalmodellen is het inderdaad niet altijd 100% identiek, maar wat wil je voor <100€
Ikzelf zie toch weinig details die verschillen hoor...