Foto's Chicago I-Hobby Show

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Nemo

Bericht door Nemo »

Ik vind die GTO zeker geslaagd. En als er een race-livery van komt, net zoals de 575GTC, dan maakt hij grote kans om in mijn collectie te komen.

De Minichamps Maserati Tipo 61 daarentegen vind ik tegenvallen. Helemaal als je bekeijkt wat ze ervoor vragen, en als je je dan realiseert dat je voor een redelijk klein bedrag al een CMC Tipo 61 kunt hebben!!!

MZZLS, NEMO 8)
XiPHiAS

Bericht door XiPHiAS »

Markopolo schreef:Ehhh... joehoe!!!

[..]

Ik heb niet zo heel veel verstand van straatwagies, boeit me niet zo en al helemaal niet van Ferrari, maar waarop klap je dan niet hetzelfde plaatje van de 1:1 GTO op het forum onder het model, en vraag je dan om de verschillen ;)
Wilde gewoon het tegendeel bewijzen van wat bigodino beweerde.

Dat de velgen niet kloppen en de body totaal niet klopt, dat vind ik eigenlijk dik onwaar.
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

ik vind hem geil.... deze 250 Gran Turismo Omologata
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

XiPHiAS schreef:[..]

Wijs mij eens de missers aan aub, bij schaalmodellen is het inderdaad niet altijd 100% identiek, maar wat wil je voor <100€
Ikzelf zie toch weinig details die verschillen hoor...
De details kloppen wel, maar de carrosserievorm niet. Met name rond het voorwiel is het spatbord te bol en de afstand tussen het portier en de wielopening te groot (eigenlijk zou het wielgat groter moeten zijn). De banden op de voorwielen zijn te laag van profiel en chromen wielen doen het model ook geen goed. De neus lijkt te veel af te hangen.

Het kan zijn dat de foto's vertekenen, maar de eerste indruk is wat mij betreft niet goed en de ervaring met Kyosho is dat ze er regelmatig naast zitten (bekijk de 308/328 maar eens goed). Merken als AutoArt en Minichamps maken voor vergelijkbare prijzen beter lijkende carrosserieën.
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
jochen
Schaal: 1:18

Bericht door jochen »

Afbeelding

Afbeelding

2sleufgaten :)
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

De banden op de voorwielen zijn te laag van profiel en chromen wielen doen het model ook geen goed.
Helemaal mee eens !! :worshippy:

En het logo op de neus is te groot :angel:

Verder kan ik hem niet goed beoordelen, heb maar één 250 GTO gehad, en die was van Bburago... :mrgreen:
Plaats reactie