Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
2001:
J.P. Montoya - Williams BMW FW23 1st GP Win Monza September 16th Limited Edition 4.896 pcs. [400 010126]
Blijven toch speciale modellen die ' 1st' modellen ondanks dat deze in een reguliere verpakking zit. Ben wel blij met de trend dat Minichamps wat meer speciale verpakkingen maakt voor dit soort modellen.
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Komen de modellen uit de ´1st-serie´ nou uit dezelfde mal als de normale modellen van dat seizoen? De achtervleugel van dit model staat bijvoorbeeld niet in ´Monza-stand´. Ik weet dat ze uiteraard wel de livery aanpassen, maar voor de mal weet ik het niet zeker. Omdat ik van de meeste teams maar 1 model per seizoen heb, kan ik het zelf niet goed vergelijken. Trouwens een leuke richting om deze ´1st´ modellen te verzamelen.
supernova schreef:Komen de modellen uit de ´1st-serie´ nou uit dezelfde mal als de normale modellen van dat seizoen? De achtervleugel van dit model staat bijvoorbeeld niet in ´Monza-stand´. Ik weet dat ze uiteraard wel de livery aanpassen, maar voor de mal weet ik het niet zeker. Omdat ik van de meeste teams maar 1 model per seizoen heb, kan ik het zelf niet goed vergelijken. Trouwens een leuke richting om deze ´1st´ modellen te verzamelen.
Ik weet niet hoe het met alle modellen zit waar Minichamps het label '1st' op plakt, maar in het geval van het model van Montoya wijkt de achtervleugel af van het normale model van 2001. Er is ook een versie waarmee in Maleisie gereden werd. Hier staan bijvoorbeeld grote 'schoorstenen' op het bodywork. En een leuke verzamellijn is het inderdaad .
ik las 6 dagen geleden dat de handrem er even op ging .
heb je een gat in de hand???(ik spreek uit ervaring hoor )
greetz,
jerico
Kabeltje is geknapt . Nee ff serieus, soms is de aanbieding zo aantrekkelijk dat je even van je geloof moet afstappen. En mijn baas heeft weer eens een bonus in het vooruitzicht gesteld...dus de hand is binnenkort weer goed gevuld .
ben toch benieuwd naar een overzichtsfoto's, want dat moet er volgens mij toch behoorlijk goed uitzien.
PS. Betaal je dan geen douanekosten als je het uit de uk laat komen?
Volgens mij valt de UK onder de Europese Unie en daarom ben je geen douanekosten verschuldigd. Ik heb in ieder geval nog nooit douanekosten betaald behalve die keer dat ik 2 Michelin modellen uit Japan had gewonnen via Ebay en de verkoper er een waarde van $100 op had gezet . Toen kwam de postbode nog ff vangen .
Die overzichtsfoto's moeten echt nog even wachten. Heb nog geen geschikte vitrines .
2001:
J. Trulli - Jordan Honda EJ11 Limited Edition 2.520 pcs. (400 010012)
Ondanks dat het een 2001 model betreft is die recent pas uitgebracht. Gelukkig heeft Minichamps de 2001 en 2002 modellen van Jordan nu ook in de collectie .
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.