Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mfoeken schreef:Ondanks dat het een 2001 model betreft is die recent pas uitgebracht. Gelukkig heeft Minichamps de 2001 en 2002 modellen van Jordan nu ook in de collectie .
Het heeft ´even´ geduurd, ze werden jaren geleden al aangekondigd, dus dan is het mooi om te zien dat ze nu uiteindelijk uitgebracht zijn. Had stiekem verwacht dat ze gecancelled zouden worden, ze zijn van 6 jaar terug en van een team dat inmiddels al 3 namen verder is...
supernova schreef:[..]
Het heeft ´even´ geduurd, ze werden jaren geleden al aangekondigd, dus dan is het mooi om te zien dat ze nu uiteindelijk uitgebracht zijn. Had stiekem verwacht dat ze gecancelled zouden worden, ze zijn van 6 jaar terug en van een team dat inmiddels al 3 namen verder is...
Ik was in de veronderstelling dat het met de rechten te maken had. Dacht dat deze bij Hotwheels lagen voor deze periode. Maar de 'Deutsche Post' en 'DHL' liveries vind ik persoonlijk echt zeer fraai. En bijvoorbeeld ook het 200e GP model van Alesi is om te .
Nu nog de 4 aangekondigde Minardi's. De Albers en Friesacher 2005 + de Schumacher en Stoddart 2-seater zou ik niet graag gecancelled zien.
mfoeken schreef:Ik was in de veronderstelling dat het met de rechten te maken had..
Dat zal de reden inderdaad wel geweest zijn.
mfoeken schreef:Nu nog de 4 aangekondigde Minardi's. De Albers en Friesacher 2005 + de Schumacher en Stoddart 2-seater zou ik niet graag gecancelled zien.
Die staan weer voor deze maand aangekondigd, maar ze zijn natuurlijk al een aantal keer uitgesteld. De Schumacher 2-seater was trouwens Ferrari-rood en hij had een zwarte helm op. Dit model wordt volgens de site van Minichamps niet als het laatste MSC (Michael Schumacher collection) model uitgebracht.
supernova schreef:[..]Die staan weer voor deze maand aangekondigd, maar ze zijn natuurlijk al een aantal keer uitgesteld. De Schumacher 2-seater was trouwens Ferrari-rood en hij had een zwarte helm op. Dit model wordt volgens de site van Minichamps niet als het laatste MSC (Michael Schumacher collection) model uitgebracht.
Daar ben ik wel blij om . Ben nooit kapot geweest van de MSC verpakkingen...
Ferrari10flrb schreef:Altijd leuk om een serie compleet te hebben, dat vraag om een overzichtsfoto natuurlijk
Die wil ik wel maken, maar ik heb het model nog niet binnen...Komt via een kennis mee uit de USA en zal pas januari worden. Jullie houden de foto te goed...
2005:
N. Karthikeyan - Jordan Toyota EJ15 [400 050019]
MF1:
2006:
C. Albers - MF1 Racing Showcar Limited Edition 1.008 pcs. [400 060089]
Naar beide was ik al even op zoek, maar wel voor een schappelijke prijs. Gelukkig heb ik ze samen met het model van Wirdheim (zie vorige post) kunnen aanschaffen en worden ze naar de USA verzonden alwaar een kennis ze in het nieuwe jaar zal meebrengen. Wellicht komen er nog 2 updates bij uit de '1st' verzamellijn...
In ieder geval weer 2 1/43 modellen minder op de 'wishlist'...
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jazeker . Wat betreft Jordan mis ik alleen nog het 1st Win model van G. Fisichella 2003 (Wat een race was dat toch in Brazilie ) en een nog uit te brengen model van S. Yamamoto Test Silverstone 2005. Heb recent de 2001 en 2002 Jordan's aan mijn 'wishlist' toegevoegd dus we kunnen nog even vooruit .
Ga misschien toch mijn focus een beetje verleggen naar de 1/18 Minichamps F1 modellen...