Martijn's Minichamps F1 & Dutch Drivers TE KOOP

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
supernova

Bericht door supernova »

mfoeken schreef:Ondanks dat het een 2001 model betreft is die recent pas uitgebracht. Gelukkig heeft Minichamps de 2001 en 2002 modellen van Jordan nu ook in de collectie :thump_up: .
Het heeft ´even´ geduurd, ze werden jaren geleden al aangekondigd, dus dan is het mooi om te zien dat ze nu uiteindelijk uitgebracht zijn. :dance: Had stiekem verwacht dat ze gecancelled zouden worden, ze zijn van 6 jaar terug en van een team dat inmiddels al 3 namen verder is... :|
mfoeken

Bericht door mfoeken »

supernova schreef:[..]
Het heeft ´even´ geduurd, ze werden jaren geleden al aangekondigd, dus dan is het mooi om te zien dat ze nu uiteindelijk uitgebracht zijn. :dance: Had stiekem verwacht dat ze gecancelled zouden worden, ze zijn van 6 jaar terug en van een team dat inmiddels al 3 namen verder is... :|
Ik was in de veronderstelling dat het met de rechten te maken had. Dacht dat deze bij Hotwheels lagen voor deze periode. Maar de 'Deutsche Post' en 'DHL' liveries vind ik persoonlijk echt zeer fraai. En bijvoorbeeld ook het 200e GP model van Alesi is om te :drool: .

Nu nog de 4 aangekondigde Minardi's. De Albers en Friesacher 2005 + de Schumacher en Stoddart 2-seater zou ik niet graag gecancelled zien.
Forza Minardi...Forza Minichamps...

Afbeelding
supernova

Bericht door supernova »

mfoeken schreef:Ik was in de veronderstelling dat het met de rechten te maken had..
Dat zal de reden inderdaad wel geweest zijn.
mfoeken schreef:Nu nog de 4 aangekondigde Minardi's. De Albers en Friesacher 2005 + de Schumacher en Stoddart 2-seater zou ik niet graag gecancelled zien.
Die staan weer voor deze maand aangekondigd, maar ze zijn natuurlijk al een aantal keer uitgesteld. De Schumacher 2-seater was trouwens Ferrari-rood en hij had een zwarte helm op. Dit model wordt volgens de site van Minichamps niet als het laatste MSC (Michael Schumacher collection) model uitgebracht. :wink:
mfoeken

Bericht door mfoeken »

Ik heb nog 2 hele fraaie updates :dance: .

'Dutch Drivers':

2005:
Afbeelding
Lamy/Said/Huisman/Priaulx - BMW M3 GTR Winner ADAC 24H Limited Edition 1.776 pcs. [400 052302]

En nog een update uit de '1st' verzamellijn:

Toyota:

2005:
Afbeelding
J. Trulli - Toyota TF105 1st Podium Malaysia GP Limited Edition 7.253 pcs. [400 050116]

Echt superblij met deze nieuwe aanwinsten :thump_up: .
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D weer mooie update :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mfoeken

Bericht door mfoeken »

supernova schreef:[..]Die staan weer voor deze maand aangekondigd, maar ze zijn natuurlijk al een aantal keer uitgesteld. De Schumacher 2-seater was trouwens Ferrari-rood en hij had een zwarte helm op. Dit model wordt volgens de site van Minichamps niet als het laatste MSC (Michael Schumacher collection) model uitgebracht. :wink:
Daar ben ik wel blij om :lol: . Ben nooit kapot geweest van de MSC verpakkingen...

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

Ik heb weer een nieuwe 1/43 update :dance: :

Jaguar:

2004:
Afbeelding
B. Wirdheim - Jaguar Racing R5 3rd Driver Limited Edition 1.008 pcs. [400 040037]

Met dit model heb ik de 1/43 Minichamps modellen van Jaguar compleet :dance: , inclusief de Minichamps Michelin edities. Nog 3 1/18 Jaguar's te gaan :D .
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Mooie aanwinst :worshippy: leuk dat je de 1/43 lijn compleet hebt, nu nog even je best doen voor de laatste 1/18, maar dat zal ook wel lukken :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Jaguar

Bericht door Ferrari10flrb »

Altijd leuk om een serie compleet te hebben, dat vraag om een overzichtsfoto natuurlijk :wink:
mfoeken

Re: Jaguar

Bericht door mfoeken »

Ferrari10flrb schreef:Altijd leuk om een serie compleet te hebben, dat vraag om een overzichtsfoto natuurlijk :wink:
Die wil ik wel maken, maar ik heb het model nog niet binnen...Komt via een kennis mee uit de USA en zal pas januari worden. Jullie houden de foto te goed...

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

Wederom 2 nieuwe 1/43 updates :dance: :

Jordan:

2005:
Afbeelding
N. Karthikeyan - Jordan Toyota EJ15 [400 050019]

MF1:

2006:
Afbeelding
C. Albers - MF1 Racing Showcar Limited Edition 1.008 pcs. [400 060089]

Naar beide was ik al even op zoek, maar wel voor een schappelijke prijs. Gelukkig heb ik ze samen met het model van Wirdheim (zie vorige post) kunnen aanschaffen en worden ze naar de USA verzonden alwaar een kennis ze in het nieuwe jaar zal meebrengen. Wellicht komen er nog 2 updates bij uit de '1st' verzamellijn...

In ieder geval weer 2 1/43 modellen minder op de 'wishlist'... :dance:
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Wel mooi, deze aanwinsten!!
mfoeken

Bericht door mfoeken »

buttonfreak schreef:Wel mooi, deze aanwinsten!!
Jazeker :dance: . Wat betreft Jordan mis ik alleen nog het 1st Win model van G. Fisichella 2003 (Wat een race was dat toch in Brazilie :drool: ) en een nog uit te brengen model van S. Yamamoto Test Silverstone 2005. Heb recent de 2001 en 2002 Jordan's aan mijn 'wishlist' toegevoegd dus we kunnen nog even vooruit :thump_up: .

Ga misschien toch mijn focus een beetje verleggen naar de 1/18 Minichamps F1 modellen...

Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooi :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Powersprint
Schaal: 1:18

Bericht door Powersprint »

Erg mooie aanwinsten :thump_up:
Afbeelding