Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na tijd komt is het er dan toch van gekomen mijn prive collectie op het forum te showen.
Het is er helaas niet eerder van gekomen, dit omdat ik sinds kort dan ook woon en werkzaam ben in Berlijn.
Misschien dat ik binnekort nog wat andere foto's er op ga zetten als ik weer wat tijd en ruimte heb gevonden om de foto's buiten te nemen. Worden de foto's toch altijd mooier.
Laatst gewijzigd door Giovanni Agnelli op ma 08 jun 2009 15:55, 9 keer totaal gewijzigd.
WELKOM hier
Maar met zo'n naam verwachte ik iets heel anders
Durf de naam Penarri niet uitspreken anders gaat de grote Uber moderator mij van het forum smijten
Ik zou Porsche's gaan verzamelen als ik in Duitsland woonde
Heee Berliner, eindelijk staan er een paar op, mooie wagens hoor De rest krijgen we ook wel te zien, als je het virus van Maf te pakken krijgt Kom maar snel naar NL kunnen we weer gezellig bij kletsen.
mooie modellenen met namede GT40 is geweldig...
hij heeft hier laatst weer een keer bij de plaatselijke ford dealer in de showroom gestaan maar dan kun je er ook echt van kwijlen.
welkom bij ditmooie fenomeen
greetz Smokey
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!