Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo schreef:Zeg Berliner, heeft die modelshop bij jou niks leuks meer voor je en had je al wat gehoord van mijn Daytona
Montezemolo
Ben vandaag maar weer eens langs geweest, maar die knakker heeft wat rare openingstijden waardoor ik natuurlijk weer net een kwartier te laat was. Probeer het maandag nog wel een keer, maar de daytona is gesignaleerd in Berlijn!!!
Vanwege het nieuwe forum, kan natuurlijk een nieuwe update niet achterblijven. Ik ging in eerste instantie voor de Porsche Boxer van Kyosho waar ik een aantal weken geleden mijn oog op heb laten vallen, maar helaas hadden ze die niet. Toch kriebeld het als je in een modelautowinkel loopt. Daarom moest ik wat meenemen. Zoveel moois staarde mij aan. Maar dit is de gelukkige die met mij mee naar huis mocht!!!!