ben zelf in GTR2 aan het racen en je krijgt toch wel respect voor diegene die de Viper goed onder controle kunnen houden. Moeilijke wagen
Nou das idd errug toevallig!Matt Modelautos schreef:Dit is een verschrikkelijk gave auto.![]()
En ERRUG toevallig ben ik OOK aan dit model bezig.![]()
Alleen geen kitje, maar een ombouw.
Ja, en dat dan 24 uur achter elkaar!rsh_scuderia schreef:Dikke Vipert![]()
ben zelf in GTR2 aan het racen en je krijgt toch wel respect voor diegene die de Viper goed onder controle kunnen houden. Moeilijke wagen
Okeey, dat is een leuk weetjeGerben Olsder schreef:[..]
Ze hebben in de race met verschillende velgen gereden. Dit is te zien op deze foto. Zo is het model ook.
img221.imageshack.us/img221/4687/hezemansviper2003001dg0.jpg
Maar wel goed gezien!
-Gerben-
Ben pas een weekje ermee bezig, maar het chassis, velgen en achterspoiler zijn al aangepast. (Ik heb ook gekozen voor de verschillende velgen). Verder ben ik gisteren aan het bodywork begonnen, want aan de neus dienen nogal wat aanpassingen gedaan te worden.Gerben Olsder schreef:Hoe ver ben je ermee.?
Ja dat klopt. Zo zijn oa de 2 middelste koplampen dicht gemaakt. Maar het geeft hem wel een heel stoer uiterlijk. Dat aanpassen is voor jouw toch geen probleem?Matt Modelautos schreef:[..]
Ben pas een weekje ermee bezig, maar het chassis, velgen en achterspoiler zijn al aangepast. (Ik heb ook gekozen voor de verschillende velgen). Verder ben ik gisteren aan het bodywork begonnen, want aan de neus dienen nogal wat aanpassingen gedaan te worden.
Dat aanpassen van de schijnwerpers is i.d.d. niet zo moeilijk, maar er moeten ook nog 4 extra vleugeltjes worden gemaakt...en dat is iets lastiger.Gerben Olsder schreef:Ja dat klopt. Zo zijn oa de 2 middelste koplampen dicht gemaakt. Maar het geeft hem wel een heel stoer uiterlijk. Dat aanpassen is voor jouw toch geen probleem?
Was je ook al begonnen aan de Viper van Hugelholtz? De mijne schiet ook al aardig op. Weer een projectje waar we toevallig samen mee bezig zijn? Leuk he?
-Gerben-